نماینده مردم رشت و خمام در مجلس در گفتگو با «هشت‌دی»:

برنده نهایی میدان مبارزه در فلسطین اشغالی مسلمانان هستند

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی برنده نهایی میدان مبارزه در فلسطین اشغالی را مسلمانان دانست و گفت: رژیم صهیونیستی به هیچ یک از اهداف خود نرسیده و جنایات اخیرش نیز ناشی از همین ناکامی است.

برنده نهایی میدان مبارزه در فلسطین اشغالی مسلمانان هستند

 محمدرضا احمدی سنگر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» با بیان اینکه روز قدس با هدف تظلم‌خواهی برای مسلمانان غزه و فلسطین در روز آخر جمعه برگزار می‌شود، اظهار کرد: در آموزه دینی ما تأکید شده است که به فکر مسلمانان دیگر باشیم؛ لذا حضور در راهپیمایی روز قدس ضروری است.

 وی افزود: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس توسط همه دنیا رصد می‌شود و این حرکت جمعی نوعی اتحاد بین‌المللی برای دفاع از فلسطین در برابر رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی است که توسط امام خمینی (ره) بنا نهاده شد.

 نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وقتی همه مردم دنیا یک‌صدا برای نجات مسلمانان فلسطین فریاد سر دهند بازتاب بزرگی دارد، افزود: اگر در گذشته تنها مسلمانان کشورهای اسلامی روز قدس را گرامی می‌داشتند امروز مردم کشورهای اروپایی و آمریکایی که دولت‌هایشان حامی رژیم غاصب هستند به میدان دفاع از مظلومان غزه می‌آیند.

 احمدی سنگر با اشاره به اینکه با توجه به تشدید جنایات رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر، روز قدس امسال باید پرشورتر از سال‌های قبل برگزار شود، گفت: رژیمی که کودکان و زنان را می‌کشد و بیمارستان‌ها را بمباران می‌کند به هیچ یک از قوانین بین‌المللی و اخلاقیات پایبند نیست و باید جنایاتش را با تمام قوا محکوم کرد و در برابر زیاده‌خواهی آنها ایستاد.

 نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه همه آحاد جامعه باید برای نجات مظلومان فلسطینی کنار هم بایستند خاطرنشان کرد: اتحاد مسلمانان با هم تومار رژیم صهیونیستی را در هم می‌پیچد.

 وی ضمن محکوم‌کردن حادثه تروریستی رژیم صهیونیستی در کنسولگری ایران در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت، بیان کرد: باید برای تسلی خاطر خانواده شهدای مدافع حرم و شهدای جبهه مقاومت در روز قدس به خیابان‌ها بیاییم و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کنیم.

 احمدی سنگر برنده نهایی میدان مبارزه در فلسطین اشغالی را مسلمانان دانست و تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به هیچ یک از اهداف خود نرسیده و جنایات اخیرش نیز ناشی از همین ناکامی است.

 وی افزود: اتحاد کنونی بین مردم دنیا در محکومیت جنایات اسرائیل و برپایی تظاهرات ضد صهیونیستی در سراسر کشورها در تاریخ بی‌سابقه است و همین موضوع نشانه برد مسلمانان فلسطین است.

 نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در روزهای پایانی خود برای نجات‌یافتن تقلا می‌کند؛ اما فایده‌ای ندارد خاطرنشان کرد: حماس و مسلمان فلسطین پیروز هستند.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه