نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان:

رقابت داوطلبان کنکور سراسری در گیلان آغاز شد

نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان گفت: رقابت ۲۴ هزار و ۴۳۳ داوطلب ثبت‌نام شده در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۲ صبح امروز همزمان با سراسر کشور در استان گیلان آغاز شد.

رقابت داوطلبان کنکور سراسری در گیلان آغاز شد

به گزارش هشت‌دی ارسلان دمیرچی در برگزاری کنکور سراسری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آزمون نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۲ صبح امروز همزمان با سراسر کشور در ۱۵ حوزه امتحانی در شهرستان‌های مختلف استان اجرایی شده‌ است.

وی با بیان اینکه اولین گروه شرکت‌کنندگان آزمون سراسری در رشته علوم تجربی امروز صبح با هم رقابت می کنند، افزود: ۱۰ هزار و ۸۷۵ نفر از داوطلبان کنکور سراسری نوبت اول در گیلان در این گروه ثبت‌نام کرده‌اند.

نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان با اشاره به برگزاری آزمون در رشته زبان‌های خارجی در عصر امروز خاطر نشان کرد: ۲ هزار و ۱۹ نفر نیز در این گروه عصر پنجشنبه همزمان با سراسر کشور با هم رقابت می کنند.

دمیرچی در برگزاری آزمون ها اظهار کرد: آزمون علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی صبح فردا جمعه و آزمون هنر بعدازظهر جمعه برگزار خواهد شد که در مجموع افزون بر ۲۴ هزار داوطلب در این استان برای رقابت نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۲ در گروه های آزمایشی پنج‌گانه ثبت‌نام کرده‌اند. ۲۴ هزار و ۴۳۳ داوطلب در گیلان آماده رقابت در کنکور سراسری هستند.

کنکور سراسری امسال برای اولین بار در ۲ نوبت برگزار می‌شود آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در ۲ نوبت دی‌ماه ۱۴۰۱ و تیرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در دو نوبت دی‌ماه ۱۴۰۱ و تیرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه