عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

گیلان از یک موقعیت جغرافیایی راهبردی برخوردار است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر اینکه گیلان از یک موقعیت جغرافیایی راهبردی برای کشور برخوردار است، گفت: این خطه حدود ۴۰ درصد برنج کشور را تأمین می‌کند؛ بنابراین حوزه کشاورزی باید در اولویت توسعه استان قرار گیرد.

گیلان از یک موقعیت جغرافیایی راهبردی برخوردار است

به گزارش هشت‌دی سید علی آقازاده عصر شنبه در نشست خبری با بانوان بسیج رسانه استان با اشاره به ظرفیت‌های گیلان در موضوعاتی همچون برخورداری از نیروی انسانی علمی و فرهیخته افزود: گیلان این پتانسیل را دارد که نیروی علمی فراوانی را پرورش و در اختیار جامعه اسلامی قرار دهد به‌طوری که در توسعه استان نیز تأثیرگذار باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، حمایت از اقشار مختلف جامعه و دفاع از منافع مردم را از اقدامات این کمیسیون عنوان و بیان کرد: بهره‌گیری از خبرنگاران در گروه‌های جهادی فرهنگی بسیج می‌تواند علاوه بر جهاد تبیین در بخش‌های مختلف به رفع مشکلات آنان نیز کمک کند.

وی با تأکید بر اینکه گیلان از یک موقعیت جغرافیایی راهبردی برای کشور برخوردار است، عنوان کرد: این خطه حدود ۴۰ درصد برنج کشور را تأمین می‌کند؛ بنابراین حوزه کشاورزی با توجه به تأکید مقام معظم رهبری و مصالح کشور در اولویت توسعه استان قرار گیرد.

آقازاده ادامه داد: حوزه کشاورزی و گردشگری گیلان با عقب‌ماندگی‌های فراوانی مواجه است و نیاز است توجه بیشتری به ظرفیت‌های موجود در این عرصه است ضمن اینکه از ظرفیت ورود و اسکان گردشگران در استان نیز باید بهره مطلوب گرفته شود.

وی گردشگری گیلان را نیز فرصت گرانبهایی برای توسعه دانست و افزود: در بخش صنعت نیز با توجه به وجود نیروهای توانمند باید برنامه‌ریزی‌هایی انجام شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم دیگر تحمل رانت‌خواری، باندبازی و فساد را ندارند، عنوان کرد: امروز مردم انتظار مدیریت انقلابی را دارند؛ بنابراین اجازه مدیریت منفعل و منفعت‌طلب به کسی نخواهیم داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه