فرماندار رشت:

اقدامات خوبی در رفع مشکل طرح‌های مسکونی ایثارگران در دست انجام است

فرماندار رشت با اشاره به محدودیت‌های ناشی از سنین بالای اکثر قشر ایثارگری شهرستان و لزوم به نتیجه رسیدن هرچه زودتر طرح‌های مسکونی مربوط به آنان، گفت: در رسیدگی و سرعت‌دهی به حل مشکل اجرای طرح‌های مسکونی ایثارگران، اقدامات خوبی صورت خواهد گرفت.

اقدامات خوبی در رفع مشکل طرح‌های مسکونی ایثارگران در دست انجام است

به گزارش ۸دی،حمیدرضا امام پناهی صبح امروز (شنبه) و در سومین نشست شورای مشورتی ایثارگران شهرستان، با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و گرامیداشت مقام مادر، اظهار کرد: جامعه سربلند ایثارگری چه در دوران دفاع مقدس با بذل جان و گذشتن از آسایش خود و چه امروز در عین مشکلات، همچنان در سنگر تبیین و دفاع از دستاوردهای انقلاب پیشگام می‌باشند.

وی افزود: چنین انسان‌هایِ مخلصی که سختی‌های روزگار تاثیری در داوری آنها نسبت به واقعیات نداشته و همچنان در جبهه حق قرار دارند؛ شایسته خدمت بی منت و تلاش جهادی مسئولان در رفع مشکلات خود می‌باشند.

فرماندار رشت با اشاره به سپری شدن زمان نسبتا زیادی از جانمایی قطعات ۱۵ و ۲۵ هکتاری جنب مسکن مهر رشت برای اجرای طرح مسکن ایثارگران، گفت: رسیدگی به موارد موجود و رفع موانع انجام طرح‌های مسکونی این عزیزان، در دستور کار کارگزاران دولت سیزدهم قرار گرفته و به زودی شاهد اقدامات عملی و موثری در این زمینه خواهیم بود.

امام پناهی افزود: با آماده‌سازی و قطعه‌بندی فیزیکی عرصه‌های فوق و تحویل به افراد ذینفع، علاوه بر ایثارگران رشت، جامعه ایثارگری دیگر شهرستان‌ها نیز از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

امام پناهی هم افزایی امکانات و توانمندی‌های دستگاه‌های مرتبط مانند بسیج سازندگی، راه و شهرسازی، شهرداری و نقش حمایتی و تسهیل‌گر سایر دستگاه‌ها در پیشرفت مراحل انجام کار آماده سازی را مهم ارزیابی و خاطر نشان کرد: طولانی شدن بیش از این عملیات آماده سازی و واگذاری پسندیده نخواهد بود.

نماینده عالی دولت در مرکز استان هموارسازی راه دسترسی به عرصه‌های مورد نظر، مشخص نمودن شوارع اصلی و فرعی، تامین مصالح مورد نیاز و تعیین تکلیف قطعاتی که به عنوان فضای سبز منظور گردیده اند را از جمله مسائلی برشمرد که در آینده نزدیک نسبت به آنها تصمیم‌گیری و رفع معضل خواهد شد.

در این جلسه مدیران کل راه و شهرسازی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین اعضاء شورای مشورتی ایثارگران شهرستان به بیان نقطه نظرات خود در زمینه رفع گره ها و چگونگی تسریع در روند انجام کار پرداختند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه