آیت الله فلاحتی:

رهبر انقلاب دیده‌بانی بیدار و فکور برای بشریت است

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: دشمن پس از ۴۳ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی تمام حملاتش را متوجه مرکز ثقل دنیای اسلامی یعنی مرجعیت و رهبری کرده، زیرا می داند امروز رهبر معظم انقلاب نه تنها برای ایران و اسلام، بلکه برای بشریت دیده‌بانی بیدار و عاقل و فکور است.

رهبر انقلاب دیده‌بانی بیدار و فکور برای بشریت است

به گزارش ۸دی،آیت الله رسول فلاحتی امروز، ۲۲ دی‌ماه در تجمع مردم ولایت‌مدار شهر رشت در پی اقدام اهانت‌آمیز دولت فرانسه نسبت به مقدسات و مقام مرجعیت که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به تأکید قرآن مبنی بر رعایت ادب در گفتار و برخورد با پیامبران و اولیای الهی، اظهار کرد: ایمان مساوی داشتن ادب و نزاکت در گفتار و رفتار است.

وی با بیان اینکه شیطان برای ویرانگری یک انسان یا یک جامعه در سه مرحله گام برمی‌دارد، گفت: اول شیطان با وسوسه در انسان شک و شبهه ایجاد می‌کند و دوم در او تأثیر می‌گذارد و سوم او را تبدیل به شیطان مجسم می‌کند؛ لذا انسان دارای اندیشه و آرمان کم‌کم شیطان‌صفت می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان کار رسانه‌های دنیای سلطه را شیطانی دانست که با ایجاد وسوسه به دنبال ساختن شیاطین مجسم هستند و خاطرنشان کرد: اگر پیروان آیین‌های توحیدی به‌ویژه مسلمانان در برابر باطل ایستادگی به‌موقع نداشته باشند و زمان بگذرد، به سرنوشت توابین دچار می‌شوند؛ توابین بعدها به شهادت رسیدند، اما چون به‌موقع تصمیم نگرفته بودند و به‌موقع اقدام نکرده بودند، از آنها در تاریخ به نیکی یاد نمی‌شود.

آیت الله فلاحتی، با بیان اینکه اقدام به‌موقع موجب محو باطل می‌شود، تصریح کرد: اگر پیروان توحید در برابر بحران‌هایی که دنیای استکبار برای آنان ایجاد می‌کند، ایستادگی به‌موقع نکنند، جای حق و باطل و شهید و جلاد عوض می‌شود.

وی دنیای غرب را در راه ویرانگری حقوق بشر دانست و متذکر شد: امروز استکبار جهانی حقوق بشری را به جمهوری اسلامی تلقین می‌کند که خودش ویران‌کننده آن است. همچنین شاهد ضایع شدن آشکار حقوق زنان به دست سیاست‌های مزورانه امپریالیسم غربی به پرچمداری آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل هستیم، در حالی که غرب خودش را مدعی دفاع از حقوق زنان می‌داند.

امام‌جمعه رشت، اسلام را تنها دینی دانست که به آزادی انسان‌ها به‌ویژه زنان در حدود الهی و همراه با عقلانیت و عرف و شرع اعتقاد دارد و بیان کرد: بیش از هزار سال است که در مکتب اسلام زن از یک جایگاه حقیقی مانند مرد برخوردار است و تقوا ملاک برتری انسان قرار می‌گیرد. در واقع هیچ مکتبی از مکاتب عالم و هیچ مقصدی از مقاصد امروز دنیای بشر جایگاه و حقی را که شریعت اسلام برای زن تعیین کرده، تبیین نکرده است.

وی با بیان اینکه زن در غرب به‌عنوان یک کالا و جنس ضعیف تحقیر می‌شود، اضافه کرد: کشورهای به‌ظاهر مسلمان پیرامون ما که ذره‌ای از حقوق اسلامی و انسانی زنان را رعایت نمی‌کنند، مورد بی‌مهری مدعیان فاسد حقوق بشر و سازمان‌های جهانی واقع نمی‌شوند، اما به جمهوری اسلامی ایران که جایگاه پر عظمتی را برای زنان ترسیم کرده، معترض هستند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان، با گله‌مندی از برخورد ضعیف عالمان و اندیشمندان و فرهیختگان و رسانه‌های دنیای اسلام در برابر انگاره‌های باطل موجود در رسانه‌های دنیا، تأکید کرد: دنیا مملو از جنایات حقوقی سردمداران غربی است که بلندگوهای سازمان‌های بین‌المللی را اشغال کرده‌اند و کسی با آنها مقابله نمی‌کند، اما جمهوری اسلامی ایران توانسته قدری به کشف این جنایات کمک کند و ملت‌های تحت ظلم را به سمت خود بیاورد.

آیت الله فلاحتی، سیاه‌نمایی‌های دوران معاصر به‌وسیله رسانه‌های غول استعمار را بی‌سابقه دانست و خاطرنشان کرد: دشمن پس از ۴۳ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی تمام حملاتش را متوجه مرکز ثقل دنیای اسلامی یعنی مرجعیت و رهبری کرده، زیرا می‌داند امروز رهبر معظم انقلاب نه‌تنها برای ایران و اسلام، بلکه برای بشریت دیده‌بانی بیدار و عاقل و فکور است.

وی با بیان اینکه تمام توجه و تمرکز اتاق‌های فکر نظام سلطه نسبت به مرجعیت و رهبری ایران است، ادامه داد: در فتنه اخیر دیدیم که تمام شعارها متوجه رهبر انقلاب بود، زیرا ایشان علی زمان و حسین زمان و خوراک دهنده فکری و عقیدتی دنیای بشر و حافظ منافع امت‌ها و مدافع حریم انسان‌ها است و پیامبرگونه در برابر تمام قدرت‌های زروزور ایستاده و خواهد ایستاد.

امام‌جمعه رشت، با انتقاد از رویه دولت‌ها در مقابله گری با منویات رهبر انقلاب، اظهار کرد: پس از ارتحال امام راحل و به دست‌گرفتن پرچم انقلاب توسط مقام معظم رهبری، هیچ دولتی نظریه‌های رهبری در روابط خارجی و سیاست داخلی و مسائل فرهنگی و اقتصادی را عملیاتی نکرده است، اما طی یک سال گذشته نمونه‌هایی از عملیاتی‌شدن اندیشه‌های رهبر انقلاب توسط دولت سیزدهم را شاهد بودیم.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان، با اشاره به الهام‌بخشی مقام معظم رهبری برای رهبران آزادی‌خواه جهان، عنوان کرد: رهبر انقلاب بیدارگر قرن است و لذا اگر دولت‌های گذشته گوش‌به‌فرمان ایشان داده بودند، امروز با بسیاری از نابسامانی‌های سیاسی و فرهنگی و اقتصادی موجود کشور مواجه نبودیم.

وی موفقیت ایران در واکسیناسیون کرونا، حذف ارز ترجیحی، مثبت‌شدن تراز تجارت خارجی، ارتقای ارتباط مؤثر با همسایگان و قدرت‌های نوظهور، نقش‌آفرینی در هندسه جهانی قدرت، حضور جدی در طرح‌های بلندمدت بین‌المللی و… را از جمله اقدامات دولت سیزدهم در سایه مدیریت کلان مقام معظم رهبری دانست و افزود: حضور بی‌واسطه رئیس‌جمهور در میان مردم، پرهیز دولت از حاشیه‌سازی، راه‌اندازی صدها واحد تولیدی تعطیل و نیمه‌تعطیل، مدیریت تنش آبی بخش کشاورزی، هماهنگی میان قوا، حفظ عزت و اقتدار کشور در میز مذاکره و گره‌نزدن اقتدار و اقتصاد کشور به غرب و تکیه به توان داخلی نمونه‌هایی از عمل به دستورات رهبری است و دشمن می‌خواهد همین نقطه را بزند.

آیت الله فلاحتی، با اشاره به اثرات منفی داخلی و خارجی فتنه ۸۸، عنوان کرد: در فتنه اخیر نیز که فتنه احزاب بود، میلیاردها دلار هزینه کردند تا اقتدار جمهوری اسلامی را که در سایه مدیریت مقام معظم رهبری ایجاد شده منهدم کنند، اما باتکیه‌بر منویات رهبری و حمایت مردم و پشتیبانی نیروهای مسلح و معنویت خانواده‌های شهدا و ایثارگران این فتنه را نیز جمع کردیم.

وی با بیان اینکه قدرت‌های غربی می‌دانند با مدیریت مرجعیت و دولت برخاسته از اراده ملت به‌زودی از بین می‌روند، گفت: نه‌تنها ایران معادله گردان قدرت‌های نوظهور جهانی است، بلکه جبهه مقاومت از غرب آسیا تا شرق اروپا و آفریقا را فراگرفته و در سایه مدیریت رهبر انقلاب اداره می‌شود و امید مستضعفان است.

امام‌جمعه رشت، اهانت اخیر دشمن به مقدسات را موجب ترویج هرچه بیشتر مدیریت و مرجعیت اسلامی در دنیای بشر دانست و بیان کرد: امروز چشم بینای ملت‌ها باز شده و دریافته‌اند که چرا نشریه‌ای فاسد مانند شارلی اردو یک عالم دینی را مورد هدف قرار داده است!

وی حاج قاسم سلیمانی را یکی از خروجی‌های مکتب مقام معظم رهبری دانست و یادآور شد: امروز رهبر انقلاب جبهه مقاومت را اداره می‌کند و هزاران هزار حاج قاسم که الگوی مقاومت است، در جوامع اسلامی شکل‌گرفته است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه