استاندار گیلان:

راه‌های روستایی گیلان باز است/ تأمین آرد مورد نیاز مردم مناطق کوهستانی

استاندار گیلان، گفت: فقط محور پونل – خلخال در حال حاضر به‌دلیل حادثه‌خیز بودن و احتمال سقوط بهمن مسدود است اما راه‌های اصلی روستاهای ییلاقی گیلان باز است و رفت و آمد جریان دارد.

راه‌های روستایی گیلان باز است/ تأمین آرد مورد نیاز مردم مناطق کوهستانی

به گزارش هشت دی، اسدالله عباسی در حاشیه بازدید از مناطق کوهستانی پوشیده از برف رضوانشهر و تالش در جمع خبرنگاران با اشاره به تسریع روند بازگشایی راه‌های روستایی مناطق کوهستانی، تصریح کرد: فقط محور پونل – خلخال به‌دلیل حادثه‌خیز بودن و احتمال سقوط بهمن درحال حاضر مسدود است اما راه‌های اصلی روستاهای ییلاقی که مردم ساکن هستند، باز است و رفت و آمد جریان دارد.

وی اضافه کرد: در راه‌های فرعی برف‌روبی ادامه دارد اما ماشین آلات کافی نیست و مقرر شد ماشین آلات بیشتری برای کمک به منطقه اعزام شود.

استاندار گیلان درخصوص تأمین آرد مورد نیاز مردم این منطقه کوهستانی گفت: درحال حاضر نانوایی‌ها مشکلی ندارند و برای تأمین آرد روستاهایی که آرد خانه‌پز دریافت می‌کنند، دستورات لازم داده شده و آرد به میزان کافی در اختیار روستائیان قرار می گیرد تا نگرانی در این بخش وجود نداشته باشد.

عباسی در جریان بازدید از مناطق کوهستانی غرب گیلان در جمع راهداران مرکز راهداری و حمل و نقل جاده‌ای روستای چمثقال صومعه‌سرا و امدادگران هلال احمر روستای پونل حضور نیز یافت و با آنها دیدار و گفتگو کرد و مشکلات دامداران مناطق کوهستانی را شنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه