فرماندار رشت:

پیشرفت بر اساس زمانبندی، اولویت متولیان طرح ساماندهی لندفیل است+ عکس

فرماندار رشت در بررسی میدانی از مراحل اجرای پروژه بهسازی لندفیل سراوان، رعایت زمانبندی در انجام پروژه را دغدغه اصلی متولیان امر ساماندهی دانست.

پیشرفت بر اساس زمانبندی، اولویت متولیان طرح ساماندهی لندفیل است+ عکس

به گزارش ۸دی،حمیدرضا امام پناهی در ادامه پایش عملیات کنترل و ساماندهی معضل پسماند شهرستان و در بازدید از پروژه بهسازی لندفیل سراوان، اظهار کرد: وضعیت کنونی زباله به هیچ وجه شایسته مردم با فرهنگ و منطقه زیبا و گردشگر پذیر رشت نبوده و همانطور که در سفر ریاست محترم جمهوری مقرر گردید؛ دولت سیزدهم مصمم به جبران کم کاری گذشته و حل بنیادی مشکل می‌باشد.

وی در جریان بازدید از دفنگاه زباله سراوان، ضمن رضایت از سرعت انجام کار و تعهد مجریان طرح به اتمام هر چه سریعتر پروژه، گفت: پیشرفت مطابق با زمانبندی طرح بهسازی لندفیل، دغدغه اولویت‌دار مسئولین استانی و شهرستانی می‌باشد.

فرماندار رشت تاکیدات و پیگیری های مستمر استاندار محترم از مسئله پسماند، وضعیت دفنگاه سراوان و کود آلی را نشانه اراده بدور از هیاهوی کارگزاران دولت مردمی ایران قوی در انجام امور و تحقق وعده ها دانست.

امام پناهی پوشش خاکی بخش قابل توجهی از مدفن، احداث ۷ کانال زهکش برای کنترل شیرابه و آغاز عملیات احداث دیواره خاکی مسلح برای جلوگیری از ریزش کوه زباله را از جمله کارهای صورت گرفته در مدتی کمتر از دو ماه معرفی و اظهار امیدواری کرد تا در آینده خبرهای خوش آیندی از حل معضل پسماند به اطلاع مردم رسانده شود.

بخشدار، امام جمعه بخش سنگر و سرپرست شهرداری رشت، به اتفاق جمعی از اهالی دهستان سراوان؛ فرماندار را در این بازدید همراهی کردند.

اهالی ضمن بازدید و اطلاع از اقدامات صورت گرفته؛ با اعلام رضایتمندی از اراده موجود، خواستار ادامه روند جاری در پاسخ شایسته به مطالبات مردم صبور و قانونمدار سراوان گردیدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه