هادی طوماری

با حمایت مالی سعودی‌ها، گران‌ترین دروغ‌های جهان اینجا بفروش می‌رسد!

اگر در جنگ شناختی و جهاد تبیین در حوزه رسانه درست عمل نکنیم، خواه یا ناخواه برای بزرگترین فروشندگان دروغ در اینترنشنال و بی‌بی‌سی و… گام برداشته‌ایم!

با حمایت مالی سعودی‌ها، گران‌ترین دروغ‌های جهان اینجا بفروش می‌رسد!

هشت دی: شاید همین چند سال پیش کسی باور نمی‌کرد که صادق صبا مدیر وقت بی‌بی‌سی فارسی از این به ظاهر رسانه عزل و با طرحی جدید راهی اتاق عربی-آمریکایی-صهیونیستی شده و ایران‌اینترنشنال را تاسیس کند.

ایران‌اینترنشنال با جذب خبرنگاران ایرانی تمام تلاشش را برای رقم زدن شروعی پرانگیزه آغاز کرد و در مدت کوتاهی با استفاده از غفلت رسانه‌های خودی به بزرگترین بنگاه دروغ‌پراکنی علیه کشورمان تبدیل شد.

دستمزد ایران‌اینترنشنالی‌ها از طریق برآورد میزان و حجم دروغگویی و اقناع و ایجاد شبه در مخاطب پرداخت می‌شود و تلاشش در جنگ شناختی، وارونه جلوه دادن حقایق است.

پرده نخست؛ اولین راز شبه‌افکنی اینترنشنال را در عدم توجه جدی به حوزه رسانه در یک دهه اخیر در کشورمان می‌توان جست، عدم حمایت از تقویت رسانه‌های انقلابی و کم‌توجهی و عدم درک صحیح رسانه از مهمترین دلایل بحران‌های تروریسم رسانه‌ای و تشکیل شبکه‌های تروریستی از قبیل اینترنشنال است.

پرده دوم؛ خلا اطلاع‌رسانی سریع در کشور – برخی برای بیان حقایقی که حق است می‌ترسند!!! یا تردید دارند! آنها هنوز درک نکرده‌اند که ایران مهد روشنفکری است نه غرب وحشی که حتی در حل کوچکترین مسائل اجتماعی ناتوان است.

باید بدانیم که به عنوان سرباز نظام مقدس اسلامی در مقابل شهدا مسئولیم و امروز تک تک ایرانیان در فضای مجازی مسئولیت روشنگری و دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی را بر عهده داریم.

اینترنشنال و رسانه نماهای خودفروخته از خلا اطلاع رسانی سریع در جنگ روایتها نهایت بهره را برده و جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند.

پرده سوم؛ قدردان نیستیم! – کفر نعمت شاید عامیانه‌ترین دلیل برای شکل‌گیری اینترنشنال‌هاست – زمانیکه ما قدر زحمات فعالان رسانه‌ای کشورمان را ندادیم بی‌شک اینترنشنال با استفاده از فعالان رسانه‌ای خودفروخته داخلی و درجه چندمی شکل گرفته و بر آرمان‌های بشریت می‌تازد.

باید قدردان باشیم و تمرین قدردانی کنیم! باید به فعال رسانه‌ای انقلابی احترام گذاشت. دغدغه اهل قلم انقلابی فقط و فقط دعای خیر و کمک معنوی است، هرچند اگر معادل یک هزارم بودجه یک سد در دور افتاده‌ترین نقطه کشور به رسانه‌های انقلابی کمک مالی صورت میگرفت، هرگز اینترنشنال و امپریالیسم رسانه‌ای صدای دروغگویی و نفاقش شنیده نمی‌شد.

پرده چهارم؛ برای فرهنگمان وقت بگذاریم! مگر میشود برای یک هویت وقت نگذاشت؟! رسانه امروز هویت‌سازی می‌کند! تاثیر رسانه‌ها را اگر بر فریب عده قلیلی از جوانانمان نمیبینیم حتما مصاحبه قاتلان حافظان عزیز و الهی امنیت را برای یک بار هم که شده ببینیم!

جوان غیرتمند ایرانی را از هجمه رسانه‌های گرگ در لباس میش نجات دهیم! جهاد تبیین انتهایش همین است؛ نجات جوانان عزیز از هجمه سنگین رسانه‌ای دشمن.

پرده پنجم؛ فعال آتش به اختیار مجازی دشمن ما نیست!

روزی برای تحقیق در مورد عزیزی به شهری سفر کردم- دوستان می‌گفتند این فرد در مهدیه معروف به خودجوش و خودسری است!- برگشتم و ایشان را به عنوان یکی از مسئولین رسانه منصوب کردم- دوستانش گله کردند- پاسخ دادم همه شما متحدالقول به من فهماندید این آقا اهل مسجد است! مهدیه می‌رود و ندبه خوان است! – اگر ایرادی هم هست اعتقادی نیست و سلیقه ای است- دوستان قانع شدند!

قدر فعالان رسانه‌ای انقلابی خودجوش و حتی خودسر را بدانیم! مطمئنم با منطق میتوان اگر اشتباهی هم دارند را اصلاح کنیم.

پرده ششم؛ به جوانانمان اعتماد کنیم!

جنگ تحمیلی را ۱۹ ساله‌‌ها به دوران طلایی غیرت و عزت تبدیل کردند. جنگ شناختی را هم به جوانان امروزمان بسپاریم. سخت نگیریم و بدانیم که بزرگترین ستون خیمه این انقلاب جوانان عزیز هستند.

پرده هفتم؛ اگر نمی‌توانیم کمک کنیم حداقل سکوت کرده و تخریب فرزندان رسانه‌ای انقلاب اسلامی را در پیش نگیریم! در دوران طلایی دغدغه نان – این عزیزان با هیچ کمک مالی می‌نویسند و دغدغه دارند- اگر نگران آینده جوانانمان هستیم – حتما و حتما بگذاریم ظرفیت روشنگری جوانان انقلابی و مومن در رسانه شکوفا شود.

اگر در جنگ شناختی و جهاد تبیین در حوزه رسانه درست عمل نکنیم، خواه یا ناخواه برای بزرگترین فروشندگان دروغ در اینترنشنال و بی‌بی‌سی و… گام برداشته‌ایم!!!

یادداشت از “هادی طوماری”

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه