جدیدترین اثر در حوزه «جنگ شناختی» به چاپ رسید

کتاب «تبیین جنگ شناختی، ناتو، روسیه و چین اهداف، زمینه‌ها و پیامدها» که به تبیین اهداف و چشم‌اندازهای سه ضلع قدرت در جهان می‌پردازد، روانه بازار شد.

جدیدترین اثر در حوزه «جنگ شناختی» به چاپ رسید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، کتاب «تبیین جنگ‌شناختی، ناتو، روسیه و چین اهداف، زمینه‌ها و پیامدها» با ترجمه «مجید روحی دهبنه»، «میثم گوهرپور قلعه‌رودخانی» و «محمدحسین پناهی» منتشر شد.
این کتاب که در ۱۰۰۰ قطعه به چاپ رسیده است به تبیین اهداف و چشم‌اندازهای سه ضلع قدرت در جهان یعنی ناتو، چین و روسیه می‌پردازد.
مترجمان این کتاب سعی کرده‌اند تاحدامکان با دسترسی به منابع اصلی و اعلامی توسط این سه ضلع قدرت، چشم‌اندازها و اهداف آنان را در حوزه جنگ‌شناختی برجسته کنند.

از نکات متمایز این کتاب توجه به منابع اصلی و به‌روز است که پیش از این ترجمه نشده بود و پرداختن به این موضوع این کتاب را برای مشتاقان عرصه جنگ‌های نوین جذاب کرده است.


لازم به ذکر است؛ «مجید روحی» دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در رشته علوم سیاسی، «میثم گوهرپور قلعه‌رودخانی» دانشجویی دکترای رشته روابط بین‌الملل دانشگاه تهران و «محمدحسین پناهی» عضو هیئت‌علمی بنیاد فارابی است.
گفتنی است پیش از این یک مقاله تخصصی در حوزه جنگ شناختی نیز با عنوان «جایگاه جنگ‌شناختی در میان جنگ‌های نوین» و کتاب «جنگ‌شناختی و پیامدهای آن بر جمهوری اسلامی» از این تیم به چاپ رسیده است.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه