عیادت فرماندار رشت از مادر گرامی شهیدان یوسفی؛

مادران شهدا از ابتدا جهادگران عرصه تبیین بوده اند

فرماندار رشت گفت: مادران شهدا وظیفه خود در قبال انقلاب را به شایسته ترین شکل ممکن انجام داده اند و امروز تکریم این استوانه‌های صبر، تکلیفی همگانی است.

مادران شهدا از ابتدا جهادگران عرصه تبیین بوده اند

به گزارش ۸دی،حمیدرضا امام پناهی فرماندار رشت پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در عیادت از مادر گرامی شهیدان محمد، قدرت الله و محمود یوسفی که به علت کسالت در یکی از بیمارستان های رشت بستری است؛ با درود به روح بلند سه شهید والامقام خانواده یوسفی و آرزوی شفای عاجل برای مادر محترمه ایشان، گفت: تجلیل از مادران شهدا در واقع گرامیداشت رشادت و پایمردی کسانی است که امنیت امروز کشور و ایجاد فرصت های توسعه همه جانبه کشور را مدیون خون پاک آن عزیزان هستیم.

وی با بیان این مطلب که مادران شهدا با انتقال محبت اهل بیت علیهم السلام و تفکر ولایتمداری به فرزندان شهید خود و ادامه راه آنان در سال های پس از شهادت، از مدت‌ها قبل جهادگران عرصه تبیین بوده‌اند، افزود: همانگونه که خون پاک شهدا موجب بیداری مردم گردیده، وجود پربرکت مادران شهدا نیز موجب آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در عمر بیش از چهارده ای انقلاب اسلامی بوده است.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه دعای مادران گرامی شهدا، در ادامه‌ ایثار خون شهیدان، استمرار این انقلاب را بیمه کرده است؛ گفت: ثبت خاطرات مادران شهیدان از گفتار و عمل فرزندان بزرگوارشان، بلندترین فریاد دفاع از حقانیت نظام اسلامی و بزرگترین مانع در برابر منافقین و نا اهلان می باشد.

شهدای والامقام محمد، قدرت‌الله و محمود یوسفی متخلص به صفات دینداری، مردم داری و اطاعت محض از ولایت و پرورش یافته دامان مادری مومنه، در خلال سالهای ۶۳ و ۶۴ و ۶۵، در اشنویه، سروآباد مریوان و شلمچه به فیض شهادت نائل آمدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه