رسیدگی استاندار گیلان به مشکلات ساکنان مسکن مهر و نانوایی‌های انزلی+ تصاویر

استاندار گیلان به صورت چهره به چهره با بازاریان، اقشار مختلف مردم و ساکنان مسکن مهر بندرانزلی دیدار و برای رسیدگی به مشکلات مطرح شده دستورات لازم را صادر کرد.

رسیدگی استاندار گیلان به مشکلات ساکنان مسکن مهر و نانوایی‌های انزلی+ تصاویر

به گزارش ۸دی، استاندار گیلان امروز در ادامه سفر به شهرستان بندرانزلی در جمع مردم و بازاریان سطح این شهر حاضر شد و در فضای صمیمی ضمن شنیدن مشکلات و دغدغه های اقشار مختلف مردم و کسبه، دستورات لازم برای رسیدگی و رفع آنان را صادر کرد.

وی با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار بندرانزلی و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی، با حضور در مسکن مهر این شهرستان پای درددل ساکنان این واحدهای مسکونی نشست و دستورات لازم برای حل دغدغه های مطرح شده از سوی اهالی این منطقه را به مدیران متولی را تکلیف کرد.

 اسدالله عباسی به مردم ساکن در مسکن مهر بندرانزلی گفت: به محض وصول پیام مشکلاشان شخصا با همراهی مدیران دستگاه های متولی به اینجا آمده ام تا از نزدیک مسائل را مشاهده کرده و برای رفع آنها چاره اندیشه کنیم.

این مسئول در ادامه به صورت سرزده از تعدادی نانوایی سطح شهر بندرانزلی بازدید و ضمن گفت و گو با نانوایان و مردم، نسبت بهبود شرایط خدمات رسانی در حوزه آرد و نان تاکید کرد.

وی در دیدار با شهروندان بندرانزلی با بیان اینکه خدمتگذاری به مردم افتخاری ارزشمند برای مسئولان است، تاکید کرد: مدیران دولت انقلابی سیزدهم در پاسخگویی مناسب و نیز در کنار و خدمت و دسترس مردم بودن باید الگو باشند و بصورت میدانی و جهادی مشکلاتشان جامعه را رفع و رجوع کنند.

استاندار گیلان با قدردانی از نقش آفرینی مردم قهرمان بندر انزلی در دوره های مختلف انقلاب اسلامی، تصریح کرد: هماهنگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، “انزلی زنش زن قهرمان است، مردش مرد قهرمان است، جوانش جوان قهرمان است، لذا من میگویم انزلی قهرمان است”، اکنون خدمت به این مردمان قهرمان، افتخاری برای خادم شان در دولت سیزدهم است.

عباسی در ادامه از پروژه ۳۶ واحدی طرح نهضت ملی مسکن بندرانزلی و نیز کنارگذر این شهر بازدید کرد و در جریان روند عملیات اجرایی این پروژه های عمرانی و عام المنفعه قرار گرفت.

ادای احترام به مقام شامخ شهیدان در گلزار شهدای شهر انزلی و دیدار با پدر بزرگوار شهید سید عبدالکریم اتقیاء، حضور  بر مزار زنده یاد سیروس قایقران بازیکن ارزنده و کاپیتان تیم ملی  فوتبال ایران و ملوان بندرانزلی در محله کلویر، بازدید از روند عملیات اجرایی احداث راه آهن رشت بندرکاسپین، حضور در جمع ورزشکاران خانه کشتی شهید رجبی مقدم مسکن مهر و بازدید از دو کارخانه فعال تولید کننده انواع سیلندر چاپ و نیز تولید کننده دیوارپوش پی وی سی واقع در شهرک صنعتی شماره یک منطقه آزاد انزلی از دیگر برنامه های استاندار گیلان در سفر به بندرانزلی بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه