نماینده مردم رشت و خمام در مجلس:

کانون پرورشی فکری نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس از تلاش برای تخصیص اعتبار لازم جهت بهسازی و تجهیز مراکز فرهنگی هنری این مجموعه خبر داد و گفت: کانون پرورشی فکری نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

کانون پرورشی فکری نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد

به گزارش ۸دی، جبار‌ کوچکی‌نژاد این سخنان را طی بازدید از مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان رشت اظهار‌ کرد: رایزنی با تصمیم‌سازان برای تخصیص اعتبار لازم برای بهسازی و تجهیز مراکز فرهنگی هنری این نهاد و خدمات‌رسانی به نسل کودک و نوجوان در اولویت است.

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی همچنین، از آسیب‌های اجتماعی متوجه آینده‌سازان سخن‌ گفت و با بیان‌ اینکه فعالیت‌های سازنده، نشاط‌ بخش فرهنگی و غنی‌ سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان نقش به‌ سزایی در پیشگیری از این آسیب‌ها دارد، گفت: کانون با ارایه برنامه‌های هدفمند فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی از مجموعه‌های پیشگام در این حوزه است.

کوچکی نژاد بر همین اساس نیز بر تقویت و توسعه فعالیت‌های کانون تاکید‌ کرد و گفت: فراهم‌ سازی زمینه‌های لازم جهت تخصیص بودجه برای توسعه و تجهیز فضا‌های آموزشی این مجموعه، به ویژه مراکز ۶ گانه کانون شهرستان رشت در اولویت قرار دارد.

بر اساس این گزارش، فاطمه‌ گل‌گلی، مربی مسئول مرکز شماره ۲ کانون رشت نیز ضمن ابراز خرسندی از نگاه ویژه مسئولان به کودکان و نوجوانان، از نیاز‌های این مجموعه برای خدمات‌ رسانی هرچه بهتر به مخاطبان صحبت‌ کرد و گزارشی از فعالیت‌های این مجموعه فرهنگی در مسیر کشف و پرورش استعداد‌های فکری و ذوقی اعضا ارایه‌ داد.

پخش نماهنگ روند فعالیت‌های یک ساله مرکز، گفت‌و‌گوی صمیمانه عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با همکاران، اعضا و خانواده‌ها نیز از دیگر برنامه‌های بود که در روز پنج‌شنبه، ۳ آذر ۱۴۰۱ صورت‌ گرفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه