فرماندار رشت:

دوراندیشی امام راحل(ره) در تشکیل بسیج مستضعفین، سنگ‌بنای تحقق تمدن نوین اسلامی می باشد

فرماندار رشت با اشاره به دوراندیشی امام راحل(ره) برای مشارکت عمومی مردم در صحنه‌های دفاع و پیشرفت نظام مقدس اسلامی، گفت: تشکیل سازمان بسیج مستضعفین، سنگ بنا و نویدبخش تحقق تمدن نوین اسلامی می باشد.

دوراندیشی امام راحل(ره) در تشکیل بسیج مستضعفین، سنگ‌بنای تحقق تمدن نوین اسلامی می باشد

به گزارش ۸دی،حمیدرضا امام پناهی فرماندار رشت در ابتدای جلسه صبح امروز (چهارشنبه) با محوریت هماهنگی ویژه ‌برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج، ضمن تبریک انتصاب سرهنگ نیک فطرت به عنوان فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت، گفت: بسیج نمونه کامل اراده و اتحاد یک ملت برای دفاع از دستاوردهای ارزشمندی است که به برکت خون صدها هزار شهید به دست آمده است.

وی تاکید کرد: امروز می توان بسیج را به عنوان یک الگوی موفق و تفکر ریشه دار در جهان معرفی نمود.

فرماندار رشت با اشاره به تلاش چند دهه ای غرب برای محدود کردن دامنه نفوذ تفکر ضد استعماری انقلاب در بین سایر ملت‌ها و همچنین دور کردن جوانان از هویت ایرانی و اسلامی خود، گفت: تفکر بسیجی، سدی محکم در برابر مطامع استکبار بوده و تدبیر امام خمینی(ره) برای عضویت و مشارکت عموم اقشار در اداره و دفاع از جمهوری اسلامی، اتفاق مبارکی بود که نوید بخش تمدن نوین اسلامی است.

امام پناهی با بیان این مطلب که بسیج مستضعفین یادگار و امانت ارزشمند بنیانگذار انقلاب در بین ما است و از ابتدای تشکیل تا کنون صحنه های بیاد ماندنی در دفاع، محرومیت زدایی و مقابله با بحران ها و حوادث خلق کرده، اظهار داشت: مبارزه میان جبهه حق و جبهه استکبار که از روز نخست پیروزی انقلاب اسلامی در میادین جنگ تحمیلی، تحریم اقتصادی، نبرد رسانه‌ای و جنگ ادراکی جریان داشته؛ در واقع رزمایش اقتدار جمهوری اسلامی است که با پیروی مردم از فرمایشات امامین انقلاب، به توانمندی و واکسینه شدن کشور در برابر توطئه ها انجامیده است.

وی با اشاره به برگزاری افزون بر ۵۰۰ برنامه گرامیداشت، همزمان با هفته بسیج در سطح شهرستان، افزود: موفقیت تفکر بسیجی در عرصه‌های گوناگون و انجام به نحو احسن وظایف محوله، شایسته تقدیر بوده و لازم است تا تمامی دستگاه ها در برگزاری شکوهمند این مراسم مشارکت کامل داشته باشند.

فرماندار رشت با تصریح این مطلب که آنانی که به بیماران رحم نکرده و راه ورود دارو به کشور را سد می‌کنند و همچنین محرک و مشوق آشوبگران در انهدام آمبولانس ها و خودروهای امدادی می باشند؛ هرگز خواستار رفاه، آسایش و امنیت مردم نخواهند بود، افزود: در چنین شرایطی، تجلیل از حافظان امنیت و بیان واقعیات در برابر اخبار جعلی و آمار دروغین، وظیفه‌ای همگانی است.

گفتنی است در پایان این جلسه، فرماندار رشت با همراهی سرهنگ نیک فطرت فرمانده جدید سپاه ناحیه مرکزی رشت، از پایگاه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام فرمانداری بازدید و در جریان امور قرار گرفتند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه