دهمین دوره پاسداشت زنان مجاهد مسلمان در قالب طرح لشکر فرشتگان در گیلان برگزار می گردد

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی گیلان از برگزاری دهمین دوره پاسداشت زنان مجاهد مسلمان در قالب طرح لشکر فرشتگان خبر داد و گفت: این طرح با هدف شناخت توانمندی و استعداد‌های دانش آموزان دختر در تحقق جهاد تبیین برگزار می‌شود.

دهمین دوره پاسداشت زنان مجاهد مسلمان در قالب طرح لشکر فرشتگان در گیلان برگزار می گردد

به گزارش ۸دی،محمد لطیفی مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی گیلان در مراسم دهمین دوره طرح ملی لشکر فرشتگان ویژه پاسداشت زنان مجاهد مسلمان با اشاره به هدف این طرح گفت: این طرح با هدف شناخت توانمندی و استعداد‌های دانش آموزان دختر در تحقق جهاد تبیین در ۲ مقطع تحصیلی اول و دوم دبیرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دهمین دوره ملی طرح لشگر فرشتگان شامل دوره‌های سرگذشت پژوهی و پاسداشت زنان مجاهد مسلمان است، افزود : این طرح ملی از امروز ۱۷ آبان آغاز شده و تا اردیبهشت ۱۴۰۲ ادامه دارد.

 مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی گیلان گفت: در طرح لشکر فرشتگان دانش آموزان به مدت یکسال، یک خانواده شهید و یا زن مجاهدی را به عنوان الگو انتخاب و دوستی خواهند داشت و نتیجه این ارتباط و رفت و آمد در قالب دفترچه‌ای از خاطرات و نوشته‌های دانش آموزان ثبت و ضبط و به دبیر خانه این ارسال می‌شود.

 لطیفی به دومین سال انتخاب استان گیلان به عنوان دبیرخانه این طرح ملی اشاره کرد و گفت: سال گذشته، ۴ هزار گروه دانش آموزی در این طرح شرکت و با خانواده‌های شهدا و زنان مجاهد دیدار کردند و هزار اثر از این دیدار‌های مستمر ثبت و به دبیرخانه ارسال شد.

وی در پایان با اشاره به تجلیل از گروه های سرگذشت پژوهی برتر، خاطرنشان کرد: دانش آموزان علاقمند برای مشارکت در این طرح می توانند به دفاتر انجمن اسلامی مدرسه تحصیل خود مراجعه کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه