نماینده مجلس در جمع نمازگزاران اهل سنت مسجد محمدیه تالش؛

اعتراضات به حق را نادیده نمی‌گیریم/ لزوم حضور مسئولین در جامعه و نگاه متعادل به شرایط اجتماع

نماینده شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سهل‌انگاری برخی مسئولین علت بعضی از چالش‌ها و اعتراضات است، گفت: افرادی که مسئولیتی را برای خدمت به مردم پذیرفتند، حضور خود را در جامعه دوچندان کنند تا رضایتمندی مردم را داشته باشند و با نگاه متعادل شرایط جامعه را به سمت هدف‌های بزرگ برای انقلاب سوق دهند.

اعتراضات به حق را نادیده نمی‌گیریم/ لزوم حضور مسئولین در جامعه و نگاه متعادل به شرایط اجتماع

به گزارش ۸دی، نماینده مردم شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال در جمع مردم و نمازگزاران اهل سنت مسجد محمدیه شهرستان تالش با اشاره به اینکه ما در جامعه ای زندگی می‌کنیم که متاسفانه گاهاَ به جهت برخی سهل انگاری ها از مسئولین شاهد برخی چالش‌ها و اعتراضات در کشور هستیم و از طرفی سواستفاده گران از این فضا برای تخریب و اغتشاش استفاده و برای نظام و مردم هزینه ایجاد می‌کنند، اظهار کرد: اعتراضات به حق را نادیده نمی‌گیریم اما امنیت به راحتی بدست نیامده که بخواهیم به راحتی از دست بدهیم.

وی در ادامه به اقتدار نظام اسلامی در مقابل هجمه های دشمن در طول این ۴۰ سال اشاره کرد و افزود: این نظام و این انقلاب از روز اول تا به امروز شاهد هجمه های مختلفی بوده است اما آنچه توانسته این نظام را مقدر نگه دارد حضور و وحدت مردم و اقوام مختلف است.

حسن محمدیاری بیان کرد: ما در منطقه ای زندگی می‌کنیم که اقوام مختلف و سلایق مختلف هرگز شاهد تنش نبوده و علت این تفاهم و دوستی، وجود چهره هایی بوده که توانسته اند این تفاهم را در تمام حوزه ها نگه دارند.

عضو کمیسیون تلفیق در ادامه به مقوله امنیت اشاره کرد و گفت: امنیت مقوله ایست که هیچ کس نمی‌تواند از کنارش بگذرد و این امنیت به راحتی به دست نیامده که بخواهیم به راحتی از دست بدهیم و می بایست قدرشناس امنیتی باشیم که به واسطه عزیزان ما در حوزه های انتظامی و نظامی، امنیتی و تمامی متولیان این موضوع فداکاری می‌کنند تا این ارمغان ارزشمند را به ما هدیه دهند.

این نماینده مجلس به لزوم توجه مسئولین در مقابل اتفاقات اخیر توصیه و خاطرنشان کرد: می بایست افرادی که مسئولیتی را برای خدمت به مردم پذیرفتند، حضور خود را در جامعه دوچندان کنند تا رضایتمندی مردم را داشته باشند و با نگاه متعادل شرایط جامعه را به سمت هدف های بزرگ برای انقلاب سوق دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه