مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

جوانان و نوجوانان طلایه داران تشکیل تمدن نوین اسلامی هستند/ وحدت رمز موفقیت و درون مایه سعادت بشری است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در همایش میلاد وحدت امت رسول الله در تالش با اشاره به اینکه تشکیل تمدن نوین اسلامی روی ریل قرار گرفته است، گفت: جوانان و نوجوانان انقلابی طلایه داران تشکیل آن هستند.

جوانان و نوجوانان طلایه داران تشکیل تمدن نوین اسلامی هستند/ وحدت رمز موفقیت و درون مایه سعادت بشری است

به گزارش ۸دی، مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در همایش میلاد وحدت امت رسول الله در تالش با اشاره به اینکه خداوند در قرآن به وحدت و یکپارچگی امت اسلامی سفارش ویژه کردند، با استناد به آیه شریفه قرآن کریم به تشریح جایگاه وحدت در امت اسلامی پرداخت و اظهار کرد: وحدت رمز موفقیت و درون مایه سعادت بشری است.

وی با اشاره به آیه معروف “اِشِدا علی کفار”، دشمنی با استکبار را بسیار با اهمیت خواند و افزود: کسی که ادعای دوستی با امت اسلامی دارد نباید با کفار و دشمن هم عقیده و نظر باشد.

حجت الاسلام سعید مهدوی با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) منادی وحدت جامعه اسلامی بودند، گفت: امام راحل مقابل هر کفری محکم ایستادند و از مواضع خود کوتاه نیامدند. مبارزه با کفر تمدنی جز اولویت های جامعه اسلامی است، به برکت انقلاب اسلامی بیش از چهل سال است که با وجود مذاهب، عقاید و سلایق مختلف علیه کفار و استکبار ایستادیم.

این مسئول با اشاره به خیانت های گسترده در دوران پهلوی به ایران، بیان کرد: قبل از انقلاب اسلامی به واسطه مزدوری شاه خیانت کار نفت، منابع و ثروت عظیم ایران توسط استکبار به یغما رفت. در زمان پهلوی خائن بخش اعظمی از خاک ایران از ارتفاعات آرارات ترکیه گرفته تا بحرین از کشور جدا شد. تشکیل تمدن نوین اسلامی روی ریل قرار گرفته است و جوانان و نوجوانان انقلابی طلایه داران تشکیل تمدن نوین اسلامی هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه