فرمانده سپاه قدس گیلان در نشست با فعالان فضای مجازی استان:

نفوذی ها مانع تکمیل خط آهن کاسپین و راه آهن انزلی _ آستارا هستند/ دنیای آینده، دنیای سامانه ها و رسانه هاست

فرمانده سپاه قدس گیلان در نشست با فعالان فضای مجازی استان گفت: امروز نفوذی‌ها اجازه نمی‌دهند خط آهن رشت به انزلی و انزلی به آستارا که برای اقتصاد کشور بسیار مهم است تکمیل شود.

نفوذی ها مانع تکمیل خط آهن کاسپین و راه آهن انزلی _ آستارا هستند/ دنیای آینده، دنیای سامانه ها و رسانه هاست

به گزارش خبرنگار ۸دی، نشست فعالان برگزیده شبکه های اجتماعی گیلان با فرمانده سپاه قدس گیلان عصر امروز در سالن ایثار بنیاد شهید رشت برگزار شد.

سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در این نشست ضمن تبریک ایام میلاد پیامبر (ص) و هفته فراجا و آغاز سال تحصیلی جدید، با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار کرد: انقلاب اسلامی موازنه قدرت های جهان و نظام حاکم بر جهان را بر هم زد.

وی افزود: قبل از انقلاب، دنیا بین دو بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود و کشورهای قدرت مند در حال چپاول کشورها بودند و ایران هم یکی از کشورهای ستم دیده بود و امام این کشور را از دست پادشان نادان و جاهل نجات داد. امام می دانست که نظام سلطه نمی گذارد که یک کشور، ساز مخالف بزند و به همین دلیل هم فشار و هجمه زیادی بر کشور از همان ابتدای انقلاب وارد شد. مسائل امنیتی مختلف پیش آوردند و ما را تحریم کردند و روابط خودشان را با ما قطع کردند و اموال ایران را بلوکه کردند و هر کاری که از دستشان بر می آمد را انجام دادند و سپس جنگ تحمیلی را پیش آوردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: دشمنان اجازه ندادند ما نفت بفروشیم در حالی که جز نفت هیچ درآمد دیگری نداشتیم اما همه این فشار به کمک خداوند و رهبری امام خنثی شد اما دشمن دست از سر ما برنداشت. ما همچنان در اقتصاد در فشار هستیم. دشمن تلاش کرد نقشه خاورمیانه را بر هم بزند و برای این کار داعش را به منطقه وارد کردند. ما به کمک ملت‌های منطقه داعش را هم شکست دادیم و بعد از داعش، دشمن ناامید شده بود اما آن ها دیده بودند دولت های ما در مقابل فشارها تسلیم می شوند بنابراین امید کمی به عملکرد دولت های ما داشتند. وقتی دولت جدید بر سر کار آمد و اعلام کرد که می‌خواهد فسادها را از بین ببرد، دشمن متوجه شد که مدل این دولت با دولت های قبلی متفاوت خواهد بود. این دفعه اول بود که رئیس جمهور می گفت من تابع ولی فقیه هستم و از کسی هم در این راه و در راه انجام خواسته های مردم نمی ترسم. دولت گفت تا زمانی که تعهدات طرف مقابل مذاکرات انجام نشود مذاکره جدید نخواهیم داشت و روی حرف خود هم ماند. دولت با جراحی اقتصادی، مشکل ارز را حل کرد. همه می گفتند ارز با این اقدام دولت به ۶۰ هزار تومان می رسد اما دیدیم که این اتفاق نیافتاد. دولت همزمان با چین و روسیه قرارداد اقتصادی منعقد کرد و روابط خود را با کشورهای همسایه به حالت عادی در آورد.

سردار عبدالله پور ادامه داد: دولت در چند ماه، مشکل چندین ساله برق را حل کرد و مسئله آب خوزستان را مرتفع ساخت و برای حل مسائل به دل مردم رفت و امید را در مردم زنده کرد. در مناسبت های مختلف، برنامه های مختلفی برگزار شد؛ در شهادت امام رضا (ع) ۱۰ میلیون نفر شرکت کردند و میلیون ها نفر سرود سلام فرمانده را خواندند. حدود ۵ میلیون ایرانی در مراسم اربعین شرکت کردند؛ ایران به شانگهای پیوست.

وی افزود: آمریکایی ها برای جلوگیری از احیای جاده ابریشم، جنگ ارمنستان و آذربایجان و جنگ روسیه با اوکراین و چین با تایوان را راه انداختند. نفوذی‌ها هم همزمان اجازه نمی دهند خط آهن رشت به انزلی و خط آهن انزلی به آستارا و کاسپین راه اندازی شود. این نفوذی ها کم هم نیستند. برخی از این ها در حوادث اخیر فکر کردند کار نظام تمام است و استوری کردند که در نظام جدید مثلا مسئولیت بگیرند.

حوادث مهر ماه ما با حوادث یمن مطابقت دارد

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دولت جدید توانسته است در این مدت کوتاه، علی رغم تحریم کشتی ها، فروش نفت خود را به میزان قبل از تحریم ها برساند، تصریح کرد: حتی اسرائیل اعلام کرد صادرات نفت به لبنان خط قرمز ماست اما ایران این کار را انجام داد و آن ها کاری نتوانستند انجام دهند.

وی اضافه کرد: حوادث مهر ماه ما با حوادث یمن مطابقت دارد. آن ها تصور می کردند کار یمن در مهر ماه به تمام می شود اما یمنی ها ایستادند و امروز دشمن جرات سازش و حتی جنگ را ندارد و سر در گم شده است.

مسئله حجاب را نفوذی ها برای کشور به وجود آوردند

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مسئله حجاب را نفوذی ها برای کشور به وجود آودرند یادآوری کرد: آن ها در نشست منامه گفتند می شود ایران را تبدیل به سوریه کرد. در زاهدان مسئله تجاوز به یک دختر را مطرح کردند و در تهران هم مسئله قتل یک دختر دیگر مطرح شد. در قضایای اخیر همه کشورهای نظام سلطه علیه کشور بسیج شدند و هر مقدار پول لازم بود را تأمین کردند تا منافقین، بهایی ها،

زخم خورده ها، خسته شده ها، شبکه های ماهواره ای، اراذل و اوباش، شبکه زنان فاسد و همه جریان های معاند دیگر در داخل کشور آشوب کنند. بیشتر این ها در قلیان سراها، کافی نت ها و … قرار می گذاشتند و این ها را سازمان دادند.

افرادی از ۱۴ کشور خارجی بازداشت شده اند

وی گفت: تمام نفوذی ها در مراکز قدرت استوری کردند. برخی در صدا و سیما بودند و استوری کردند. امسال از ۱۴ کشور خارجی بازداشتی داشته ایم. معتادین، فرزندان طلاق و یک سری خواص بی خاصیت بی بصیرت هم در این صحنه آمدند. این ها خواستند با کارهایی که در کردستان و سیستان و کرمانشاه می خواستند انجام دهند ایران را تبدیل به سوریه کنند.

سردار عبدالله پور ادامه داد: امروز با حملات سپاه، اقلیم به ایران تعهد داده است که منطقه را از لوث منافقین پاکسازی کند. امروز مسئله بیکاری و پر نکردن اوقات فراغت جوانان و عدم جهاد تبیین و ضعف ساختاری در آموزش و پرورش و دانشگاه و عدم کنترل فضای مجازی از نقاط ضعف ماست. نمایندگان مجلس علی رغم درخواست رهبر معظم انقلاب از هراس حواشی احتمالی در جهت سامان دادن فضای مجازی گامی برنداشتند. مسئولین ما در کنترل فضای مجازی کوتاهی کرده اند. این دولت قصد مدیریت فضای مجازی را دارد و این توان در ما وجود دارد و نمایندگان مجلس باید در این جهت قوانین لازم را مصوب کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه از بین اغتشاشگران بازداشت شده، ۳۹ درصد افراد دستگیر شده تحت تأثیر رسانه بودند، تصریح کرد: از ویژگی‌های اغتشاشات اخیر حجم بالای خرابکاری‌ها بود. بیشتر افراد تخریب گر، از شهرهای دیگر به رشت آمده بودند و بیشتر افراد تخریب گر آموزش دیده بودند. این ها از نیروهای امنیتی هراس کمی داشتند. بیشتر این افراد در شب های اغتشاش مشروب می خوردند و در کنار خود تیم های امداد هم داشتند. در این اغتشاشات از کسانی استفاده شد که سرخوردگی های اجتماعی داشتند. این ها ابتدا به نام خانم امینی آمدند و ۶۵ درصد در ابتدا دختران بودند اما در روزهای بعد بیشتر اغتشاشگران از پسران و مردها بودند.

وی با اشاره به غنی بودن کشور از منابع مختلف افزود: بخشی از مشکلات کشور ناشی از ضعف مدیریت است. ما در کشور میلیاردها متر مکعب منابع آبی داریم اما به بهانه های مختلف این منابع مورد استفاده قرار نمی گیرد و کشاورزی ما دچار مشکل می شود. دنیا آینده دنیای سامانه و رسانه هاست و قدرت امروز آمریکایی ها در رسانه هاست. آن ها با این قدرت رسانه واقعیت ها را دروغ و دروغ ها را واقعیت نشان می دهد.
سردار عبدالله پور گفت: متأسفانه امروز به جوانان کاردان کار داده نمی شود و مورد اعتماد قرار نمی گیرند. نظام آموزشی ما امروز نخبه پرور است و در این نظام آموزشی فقط پولدارها رشد می کنند و مسئول می شوند. نظام آموزشی هم در دست همین ها می چرخد. این مشکل باید حل شود و حل آن هم به این آسانی نیست و برای رفع آن باید توسط مجلس طرح نوشته شود.

ایران تنها کشوری است که هر حادثه ای پیش می‌آید مسئله اول زمین می‌شود

فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: ایران تنها کشور روی زمین هستیم که هر حادثه ای پیش می‌آید مسئله اول زمین می‌شود چون قدرت رسانه ای دشمن آن را صدها برابر بزرگ می‌کند. در کشور ما پدیده های اجتماعی توسط رسانه‌های دشمن تبدیل به مسئله امنیتی می‌شود. در حادثه اخیر، برخی افراد حرف‌هایی زدند که به اندازه یک لشکر برای کشور هزینه درست کردند در حالی که با یک تحقیق کوتاه می‌توانست این مسئله را به وجود نیاورد. ما باید هوشیار باشیم تا در زمین دشمن بازی نکنیم.

سردار محمد عبدالله پور با اشاره به پیش بینی ۸ سال قبل رهبر معظم انقلاب درباره قدرت رسانه در آینده خاطرنشان کرد: قدرت فضای مجازی امروز در دست دشمن است و سرچشمه این رودخانه آلوده است. مسئولان هم در این بخش کم کاری کرده اند و باید درباره این کم کاری ها پاسخ گو باشند. امروز وظیفه ما برقرار امینیت است. اگر امنیت از بین برود هیچ چیز دیگری وجود خارجی نخواهد داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه