فرماندار رشت: عظمت خانواده شهدا را در صبر ستودنی آنها باید دید

فرماندار رشت با تاکید بر این مطلب که توفیق زیارت مادران شهدا نعمت و رحمت بزرگی است که نصیب نسل ما گردیده، خاطر نشان کرد: عظمت خانواده شهدا را در صبر ستودنی آنها باید دید.

فرماندار رشت: عظمت خانواده شهدا را در صبر ستودنی آنها باید دید

به گزارش ۸دی،حمیدرضا امام پناهی فرماندار رشت به پاسداشت سالها بردباری و ایثار خانواده شهدا، ضمن حضور در منزل شهیدان والامقام نوبخت که با همراهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت پذیرفت و دیدار با همسر و مادر شهیدان رمضان و کریم نوبخت؛ با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) که می فرماید: “شرافتمندانه ترین مرگ، شهادت است”، اظهار داشت: یقینا خانواده شهدا و ایثارگران، در پاداش جهاد در راه خدا شریک می باشند.

وی افزود: امیدوارم تا ما و تمامی برادران و خواهران هم میهن، از دعای خیر مادران شهدا و مقام شفاعت شهیدان بهره مند شویم.

فرماندار رشت با بیان این مطلب که درخشان ترین دستاوردهای ایران اسلامی، امنیت پایدار کنونی و نقش‌آفرینی ایرانی قوی در جهان امروز؛ حاصل ایمان و موقعیت شناسی فرزندان معنوی امامین انقلاب است که با بصیرت و جریان شناسی حرکت ها، فریب جوسازی دشمنان انقلاب اسلامی را نخورده و در راهی که برگزیده بودند، استوار ماندند؛ اظهار داشت: عظمت خانواده شهدا را در صبر ستودنی آنها باید دید و با الگوگیری از روش های تربیتی و رفتار در خانه مادران شهدا، نسبت به انتقال مفاهیم و ارزش ها به نسل آینده اهتمام ورزید.

امام پناهی افزود: رسالت امروز خانواده معزز شهدا و دستگاه‌های متولی، ثبت و انتقال رفتار و اندیشه شهیدان به نسل آینده بوده که می تواند جنبه مهم و اثرگذاری از جهاد تبیین باشد.

 گفتنی است شهید گرانقدر کریم نوبخت در تاریخ ۵۹/۱۱/۹ و در مصاف با بعثیون متجاوز به مقام رفیع شهادت نائل آمده و پدر بزرگوارش شهید رمضان نوبخت نیز در تاریخ ۶۰/۶/۱۷ توسط منافقین کوردل به شهادت رسیده و به فرزند شهیدش و دیگر شهدای اسلام پیوست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه