سردار هامون محمدی:

آشوبگران مخالف موجودیت ایران و اسلام هستند/ هرکس به میزان مسئولیتش باید پاسخگو باشد

سردار “هامون محمدی” از فرماندهان گیلانی جبهه مقاومت با بیان اینکه آشوبگران مخالف موجودیت ایران و اسلام هستند و در صورت بروز ضربه ای به مملکت بی شک همه چیز را از بین خواهند برد، گفت: بدانید اگر سکوت کنیم و در صحنه حضور نداشته باشیم در صورت آسیب به نظام باید جوابگو باشیم.

آشوبگران مخالف موجودیت ایران و اسلام هستند/ هرکس به میزان مسئولیتش باید پاسخگو باشد

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار “هامون محمدی” از فرماندهان گیلانی جبهه مقاومت در مراسم بزرگداشت سردار شهید “حسین همدانی” در مصلی امام خمینی(ره) رشت به رشادت‌ها و دلاورمردی های فرماندهان و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی با تکیه بر مبانی و اصول دینی و با پرچمداری روحانیت و مساجد به پیروزی رسید و استمرار یافت.

وی با اشاره به نقش ویژه مساجد در دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: مساجد نقش مهمی در آگاهی‌بخشی به مردم، انسجام بین مومنان و تقویت اعتقادات داشته است و‌ عدم ارتباط برخی جوانان با مسجد و دین، امروز منجر به قرار‌گرفتن آنان در یک جریان انحرافی شده است.

فرمانده سابق سپاه قدس گیلان به جنگ تبلیغاتی دشمن علیه نظام اسلامی با بیان اینکه برخی خیانت‌ها به‌واسطه عدم تعهد و عدم آشنایی با اصول و اخلاق دینی رخ می‌دهد و باید اقدامات در عرصه فرهنگ مورد بازبینی قرار بگیرد، گفت: فرهنگ جبهه و بسیج باید انتقال داده شود و اگر این فرهنگ به‌خوبی منتقل می ‌شد اکنون شاهد بسیاری از مشکلات نبودیم.

سردار همدانی از اعجوبه های جنگ بود

سردار محمدی با اشاره به شجاعت و دلاورمردی های شهیدان املاکی ها و همدانی ها بیان کرد: انسان‌های بزرگ و سجاع، کارهای بزرگ را به‌راحتی انجام می‌دهند و در این مسیر همواره استقامت دارند. شهید حاج “حسین همدانی” با شجاعت زیاد کارهای بزرگی را انجام دادند و یکی از اعجوبه‌های جنگ بودند.

این فرمانده گیلانی ضمن یادآوری مجاهدت‌های رزمندگان لشکر قدس گیلان در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: نخستین عملیات لشکر گیلان در منطقه جنوب و عملیات کربلای پنج بود که رزمندگان ما با شجاعت تمام در منطقه حضور پیدا کردند و حماسه‌ها آفریدند.

محمدی اخلاص را ویژگی بارز بسیجیان در تمام دوران دانست و بیان کرد: همیشه و در همه حال بسیجیان بدون چشمداشت و با نیت خالص در کف میدان از انقلاب دفاع می کنند، این در کف میدان بودن در دفاع از نظام از فتح المبین ها و دفاع از حرم ها بالاتر است.

وی خطاب به همه دلدادگان انقلاب و نظام تصریح کرد: بدانید اگر سکوت کنیم و در صحنه حضور نداشته باشیم در صورت آسیب به نظام باید جوابگو باشیم.

آشوبگران مخالف موجودیت ایران و اسلام هستند

فرمانده گیلانی جبهه مقاومت با بیان اینکه آشوبگران مخالف موجودیت ایران و اسلام هستند و در صورت بروز ضربه ای به مملکت بی شک همه چیز را از بین خواهند برد، افزود: این افراد زخم خورده انقلاب هستند و نقشه هایشان را با وجود نظام و انقلاب اسلامی باطل شده می دانند لذا این همه توطئه در برابر انقلاب طبیعی است و دشمن بر روی نقطه حساس این نظام دست گذاشته است.

هرکس به میزان مسئولیتش باید پاسخگو باشد

محمدی با اشاره به الگوگیری از منش و سیره شهدا در راستای حفظ انقلاب، بیان کرد: همان طور که در جنگ تحمیلی اکثر فرماندهان ما در برابر همگان احساس مسئولیت می کردند و با شجاعت در معرض خطرها قرار گرفتند تا به این نظام و انقلاب آسیبی نرسد ما نیز باید به پیروی از آنان در برابر این نظام مسئول باشیم.

وی با تاکید بر اهمیت انتخاب و گزینش مسئولان در رده های مختلف، گفت: اگر این انتخاب ها در جایگاه های مختلف اصلاح شود قطعا نظامی که متعلق به امام زمان(عج) است حفظ خواهد شد و هرکدام از ما به اندازه مسئولیت خویش هرچند کوچک باید پاسخگو باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه