افتتاح پل کشاورز املش با حضور استاندار گیلان

پل کشاورز شهر رانکوه شهرستان املش با حضور استاندار گیلان افتتاح شد.

افتتاح پل کشاورز املش با حضور استاندار گیلان

به گزارش ۸دی، این پل به طول ۶۰ متر و عرض ۲۷ متر و ارتفاع ۱۰/۵ متر با ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار غروب امروز (پنج شنبه) با حضور عباسی استاندار گیلان، اکبری معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در رانکوه املش مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

استاندار گیلان در آئین بهره برداری از پل کشاورز رانکوه املش با بیان اینکه دیدار با اقشار مختلف مردم یکی از برنامه‌های رئیس جمهور، وزرا و استانداران است، اظهار کرد: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری ارتباط مستقیم رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت با مردم است و در این راستا رئیس جمهور تاکنون ۳۸ سفر استانی داشته است.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص عملکرد دولت در یکسال گذشته اشاره کرد و  افزود: معظم له در دیدار با اعضای هیئت دولت با تمجیدات خود برای دولت سنگ تمام گذاشتند و بنده به عنوان عضو کوچکی از هیأت دولت سجده شکر به جا می آورم.

اسدالله عباسی افتتاح پروژه‌های عمرانی در گیلان را کم سابقه دانست و گفت: در هفته دولت امسال یک‌ هزار و ۱۶۰ پروژه با میزان اعتبار سه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده که حاکی از اهتمام دولت در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه دو هزار و ۵۰۰‌ میلیارد تومان از اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به گیلان تا زمان حاضر تعلق گرفته است، تصریح کرد: استان گیلان به لحاظ ابلاغ و تخصیص اعتبار از زمان جلوتر است.

وی با تاکید بر لزوم توجه مسئولان به تسریع در روند تکمیل پروژه‌های عمرانی در گیلان عنوان کرد: بنده به عنوان استاندار گیلان نمی گذارم پیمانکاری پروژه عمرانی خود را به بهترین نحو به اتمام برساند ولی بعدا پیگیر مطالبات خود باشد.

استاندار گیلان با بیان اینکه در دولت مردمی عدم تکمیل پروژه‌های مهم عمرانی ‌به بهانه بروکراسی اداری معنایی ندارد، گفت: آن کارمند و یا رئیس اداره‌ای که به بهانه بروکراسی اداری باعث عدم تخصیص اعتبارات به پیمانکاران می‌شود را به استانداری و هیأت تخلفات اداری معرفی کنید.

عباسی با دستور به فرمانداران و بخشداران در خصوص حل مشکلات مردم بیان کرد: کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی در استان گیلان باید به طور دائم در بین مردم رفته و مشکلات آنان را بررسی و در راستای حل مشکلات تلاش کرده و اگر مسئله‌ای بود به استانداری اعلام کنند چراکه بنده به عنوان خدمتگزار مردم با انجام بیش از یکصد سفر شهرستانی نشان دادم که در کنار مردم بوده و درب استانداری بر روی تمامی اقشار جامعه باز است.

وی وحدت موجود میان مجلس شورای اسلامی، دولت و قوه قضائیه را در تاریخ نظام  مقدس جمهوری اسلامی بی نظیر دانست و افزود: وحدت بی‌نظیر موجود میان ارکان نظام، پیشرفت کشور را به دنبال دارد

نماینده عالی دولت در گیلان با هشدار به مدیران استانی و شهرستانی در خصوص اهتمام در حل مشکلات حوزه‌های تخصصی مرتبط گفت: اگر مدیری به بهانه نداشتن امکانات و یا اعتبارات، پروژه‌ای را مختل کند به هیج وجه او را نخواهم بخشید و با آن برخورد می‌کنم زیرا اصل شعار در جمهوری اسلامی “ما می‌توانیم” است.

استاندار با بیان اینکه در دولت مردمی هیچ پروژه‌ای به دلیل کمبود اعتبار نباید نیمه تمام باقی بماند، گفت: دولت گذشته بیش از ۵۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی بر دوش دولت مردمی گذشته و این دولت ماهانه ۱۱ هزار میلیارد تومان بدهی دولت یازدهم و دوازدهم را پرداخت می‌کند ولی با این حال تاکنون سه هزار میلیارد تومان بودجه از طریق تملک دارایی به استان گیلان اختصاص یافته و براین اساس دیگر هیج عذری در خصوص عدم تکمیل پروژه‌‌های عمرانی پذیرفتنی نیست.

وی با تاکید بر لزوم ارتباط با کشورهای منطقه بیان کرد: یکی از شعارهای دولت، عدم‌ گره زدن اقتصاد به مذاکرات برجام است لذا تاکنون سفیران هشت کشور مهم به استا‌ن گیلان سفر کرده و اخیرا هم رئیس جمهور تاتارستان با سفر به گیلان قول سرمایه‌گذاری عظیم در این استان را داده است.

عباسی اجرای مصوبات دولت‌ را در راستای حل مشکلات مردم و توسعه استان‌ها دانست و خاطرنشان کرد: در اجرای مصوبات دولت هیج منتی بر مردم نداشته و با جان و دل تمامی پروژه‌های عمرانی را در گیلان‌ به سرانجام خواهیم رساند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه