در حوزه زیباسازی رشت باید تصمیم جدی گرفته شود

عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه در حوزه زیباسازی رشت باید تصمیم جدی گرفته شود، گفت: پیگیری‌هایی انجام شد اما بعد از مدتی به فراموشی سپرده شد و این در حالی است که شورا ناظر عملکرد شهرداری است و وظیفه اجرایی بر عهده ندارد.

در حوزه زیباسازی رشت باید تصمیم جدی گرفته شود

به گزارش ۸دی، عضو شورای اسلامی شهر رشت امروز در پنجاه و دومین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با اشاره به اینکه شهرداری در فصول بهار و تابستان در حوزه زیباسازی زمان مناسبی در اختیار دارد، اظهار کرد: در فصل بهار و تابستان باید برای زیباسازی و کاشت گل و گیاه برنامه‌ریزی شود، اما متاسفانه در شهر رشت در این باره اقدامات مورد پسند نیست.

وی با انتقاد از برخی از المان‌های سطح رشت افزود: قرار بود در مورد ورودی‌های سطح رشت نیز اقداماتی انجام شود و تا مدتی نیز این مسئله به خوبی پیگیری شد  اما بعد از مدتی به فراموشی سپرده شد و این در حالی است که شورا ناظر عملکرد شهرداری است و وظیفه اجرایی بر عهده ندارد.

هادی رمضانی با ابراز گلایه از اینکه کارها نباید به تعویق بیافتد، تصریح کرد: در این بازدیدها برخی از مدیران نیز همراه شورا هستند، اما پس از آن پیگیر تصمیمات اتخاذ شده نیستند و در حوزه زیباسازی رشت واقعا باید تصمیم جدی گرفته شود. مسئول پیگیری مصوبات شورا، حتما مصوبات شورا و نتایج آن را در شهرداری پیگیری کند. از کارشناسان شهرداری رشت در حوزه زیباسازی استفاده شود و نباید با تعلل در این موارد، کارها را به زمان روزهای پایانی سال موکول کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در آستانه ورود به هفته دولت هستیم، بیان کرد: هفته دولت مصادف با سالروز شهادت شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر است که از مسؤولین وفادار به نظام و ملت بودند که تمام وجود خود را برای خدمت به مردم به کار گرفته بودند.

وی با بیان اینکه یقینا مردم از دولت خدمتگزار انتظار دارند برای رفع مشکلات و ایجاد امنیت و آرامش در تلاش باشند، افزود: مردم امیدوارند با اقداماتی که در دولت خدمتگزار و در راس رئیس جمهور کشورمان در دستور کار قرار گرفته است، با رفع تبعیض‌ها و فقر، جامعه به سمت توسعه و تعالی رهنمون شود.

محمدحسین واثق کارگرنیا با تبریک ۲۸ مرداد مصادف با روز عکاس بیان کرد: عکاسان با ثبت لحظه‌ها به نحوی تاریخ را روایتگری می‌کنند و این قشر پُر تلاش در تمامی ادوار بالاخص دوران هشت سال جنگ تحمیلی با حضور خود لحظه‌های زیبایی را برای همیشه ثبت و ماندگار کردند.

این مسئول با تبریک پیشاپیش روز پزشک به تمامی پزشکان پر تلاش رشت تصریح کرد: پزشکان همواره در تمامی ادوار بالاخص دوران کرونا شبانه روزی برای حفظ جان همنوعان خود تلاش کرده‌اند و این زحمات شایسته تجلیل است.

در این جلسه از مراد ریحان مسؤول سمعی و بصری روابط عمومی شورای رشت به مناسبت روز عکاس تجلیل شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه