در جلسه شورای شهر رشت مطرح‌ شد

یک دستگاه اتوبوس شهرداری رشت گُم شده!/ انتقاد از کم کاری معاونت عمرانی پیرامون آماده سازی تجهیزات برف‌روبی

در جلسه علنی شورای رشت از مفقود شدن یک دستگاه اتوبوس شهرداری رشت و واگذاری پنهانی آن به یک نهاد خصوصی و بدون مجوز شورا انتقاد شد.

به گزارش ۸دی، رئیس شورای اسلامی شهر رشت در شصت و هشتمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با تسلیت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: روز جهانی مقاومت را که مصادف با سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است را پشت سر گذاشتیم و سردار سلیمانی مرد میدان بود که با اراده ای آهنین سالها در مقابله با داعش و دیگر ظالمین مستکبر ایستادگی کرد.

محمدحسین واثق‌کارگرنیا با بیان اینکه سردار سلیمانی به درستی لقب مرد میدان گرفتند افزود: مردم آزاده سراسر دنیا بهمراه مردم ایران اسلامی در سومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با عزت و شکوه یاد و خاطره این شهید گرانقدر را گرامی داشتند.

وی به فصل زمستان اشاره کرد و گفت: در فصل بارش شدید نزولات آسمانی هستیم و بنده طی چندین مرحله مکاتباتی با شهرداری رشت نسبت به آماده سازی ستاد بحران شهرداری به منظور مواجهه با بارش باران و برف تاکید داشتم اما متاسفانه مورد توجه قرار نگرفت و پس از تغییر مدیریت در شهرداری رشت عدم برنامه ریزی و عدم آمادگی در این حوزه کاملا نمایان شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه  مدیر عامل سازمان عمران شهرداری رشت نسبت به تجهیز شهرداری به منظور آماده سازی تجهیزات به مقابله با بحران نیز کم کاری کرده است بیان کرد: طی چند روز اخیر اقدامات خوبی توسط سرپرست شهرداری رشت در راستای رفع مشکل در ستاد بحران شهرداری رشت انجام شده است که شایسته تقدیر است.

کارگرنیا به حضور معاون قضایی رئیس کل دادگستری گیلان در جلسه شورای رشت اشاره کرد و گفت : شوراهای حل اختلاف در ایجاد صلح و سازش و کاهش پرونده های قضایی نقش مهمی ایفا می کند و به مجموعه شورای حل اختلاف خدا قوت می‌گویم.

یک اتوبوس کم است

مسعود عباس نژاد عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه چند روز قبل از سازمان حمل و نقل شهرداری به بنده اطلاع دادند که یک اتوبوس کم است، گفت: پس از پرس‌وجوهای انجام شده متوجه شدم که این اتوبوس بدون مجوز شورا به یک نهاد خصوصی واگذار شده و این نهاد به خاطر اینکه این اتوبوس را باز پس ندهد در مکانی پنهان کرده بود.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه