رئیس شورای اسلامی شهر رشت در گفتگو با «هشت‌دی»:

انتخاب نامزد اصلح زمینه حل مشکلات کشور را فراهم می‌کند

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه مجلس از طریق قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای آن نقش مهمی در موفقیت دولت‌ها دارد گفت: مردم می‌توانند با انتخاب اصلح و برگزیدن اشخاص توانمند، متخصص و متعهد زمینه حل مشکلات کشور را فراهم کنند.

انتخاب نامزد اصلح زمینه حل مشکلات کشور را فراهم می‌کند

محمدحسین واثق کارگرنیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» با بیان اینکه مردم برای مشارکت در سرنوشت سیاسی خود در انتخابات شرکت می‌کنند، اظهار کرد: باید از حق انتخاب افراد اصلح به درستی استفاده کرد.

وی تصریح کرد: مردم می‌توانند با انتخاب اصلح یعنی برگزیدن اشخاص توانمند، متخصص و متعهد زمینه حل مشکلات کشور را فراهم کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به انتخاب افرادی که بتوانند جوابگوی مشکلات فعلی کشور باشند، گفت: انتخاب افرادی کارآزموده و توانمند و متبحر که حداقل با مسائلی که کشور با آن مواجه است به خصوص حوزه اقتصادی و معیشتی، از ضروریاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

واثق کارگرنیا با اشاره به اینکه نماینده اصلح در شرایط فعلی کشور اولویت‌ها را در نظر می‌گیرد و برای برون‌رفت از آن برنامه دارد، افزود: مسائل مهم کشور شامل اقتصاد و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان است و این دو مهم باید در انتخاب داوطلبان مورد توجه قرار گیرد.

کارگرنیا با بیان اینکه کشور ما از حیث برخورداری از منابع بسیار غنی است اما متأسفانه از آن به درستی استفاده نشده است، تصریح کرد: باید افرادی که دارای برنامه برای بهره‌مندی از حداکثر ظرفیت‌های کشور هستند را انتخاب کنیم تا از ظرفیت‌ها و منابع مغفول به درستی استفاده شود.

وی با بیان اینکه مجلس از طریق قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای آن نقش مهمی در موفقیت دولت‌ها دارد، تصریح کرد: مجلس در جلوگیری از ریخت‌و‌پاش‌ها نقش مؤثری دارد و باید مدیریت کشور به دست افراد متخصص و متعهد سپرده شود تا بتوانیم مسائل و مشکلاتی که اکنون کشور با آن مواجه است را حل‌و‌فصل کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات آزاد و انتخاب اشخاص اصلح در پیشرفت و عمران و آبادانی کشور، افزود: در کشور ما آزادی آرا وجود دارد و مردم می‌توانند آزادانه افراد مدنظر خود را انتخاب کنند و باید این حق آزادی و احترام به عقاید در کشور را پاس بداریم.

واثق کارگرنیا تأکید کرد: امیدوارم مردم در انتخابات پیش رو با شناخت صحیح نمایندگان اصلح را انتخاب و وارد مجلس شورای اسلامی کنند تا مسیر حل مسائل و مشکلات کشور هموارتر شود.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه