پیام رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت ۱۲ دی “روز رشت”

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن “روز رشت” را تبریک گفت و در بخشی از این پیام آمده است: شهر رشت شهر اولین‌ها همواره در ادوار مختلف به واسطه مردمان فهیم و باغیرتش تاریخ ساز بوده است مردمان رشت بارها در میادین بزرگ حماسه ها خلق کرده و طلایه داران عزت و شرافت و آزادگی بوده و هستند.

پیام رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت ۱۲ دی “روز رشت”

به گزارش ۸دی،محمدحسین واثق کارگرنیا، رئیس شورای اسلامی شهر رشت با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن «روز رشت» را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

شهر رشت شهر اولین‌ها همواره در ادوار مختلف به واسطه مردمان فهیم، میهن پرست، شجاع و باغیرتش تاریخ ساز بوده است.

مردمان رشت بارها در میادین بزرگ حماسه ها خلق کرده و طلایه داران عزت و شرافت و آزادگی بوده و هستند.

میرزا کوچک خان جنگلی، اسطوره بزرگ و فراموش ناشدنی مردانگی، غیرت، آزادی خواهی، میهن پرستی یکی از تاریخ سازان بزرگ دیار گیل و دیلم است که هنوز هم رشادتهایش در مبارزه با مستکبرین در برگ برگ تاریخ پر افتخار ایران زمین و جهان می درخشد.

حضور فرزندان دیار میرزا کوچک جنگلی در دوران هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم و همچنین میادین مختلف علمی، ورزشی، فرهنگی و… در کنار دیگر هم میهنان به منظور دفاع از خاک و ناموس میهن برگ زرین دیگری از افتخارات مردم همیشه سرافراز این قسمت از ایران زمین است.

روز رشت بهانه ای است برای پاسداشت تمامی  این گذشته پر افتخار و داشته های غرور آفرین که همواره مایه فخر و مباهات هستند و باید برای حفظ و اعتلایشان تلاشمان را صد چندان کنیم.

و این بار در دوازدهم دی ماه سال ۱۴۰۱ به عنوان منتخبین مردم فهیم، شریف و آزاده رشت برای ساختن رشت آباد و سربلند در پیشگاه خداوند منان عهدی دوباره می بندیم و امید که در این مسیر پر فراز و نشیب در سایه عنایات الهی و با دعای خیر مردمان مهربان رشت در پایان عمر فعالیت شورای ششم رشت در پیشگاه خداوند منان و همشهریان مان سربلند و سرافراز باشیم.

محمد حسین واثق کارگرنیا
رئیس شورای اسلامی شهر رشت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه