گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری مسائل از سوی مسئولان از وظایف شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان، نقش کادر سازی در جریان دانشجویی را بسیار مهم دانست و گفت: یکی از وظایف این شورا گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری مسائل و حل مشکلات از مسئولان بوده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود.

گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری مسائل از سوی مسئولان از وظایف شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی

به گزارش هشت دی، “علی علیزاده” امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی یکی از ارکان اصلی و مهم در حل مشکلات کشور است، اظهار کرد: یکی از وظایف این شورا گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری مسائل و حل مشکلات از مسئولان بوده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود.

وی نقش کادر سازی در جریان دانشجویی را بسیار مهم دانست و افزود: دیگر وظیفه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی راهبری و سیاستگذاری جریان دانشجویی در دانشگاه‌ها برای نقش آفرینی دانشجویان برای تربیت و کادرسازی لازم است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان با تاکید بر لزوم توجه بر استفاده حداکثری از ظرفیت دانشجویان نخبه در حل مشکلات کشور گفت: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی مجمع‌ای است که متشکل از خود دانشجویان با تجربه که از تجربیات خود برای بهینه کردن سیاست ها و برنامه اتخاذ می‌شود‌.

علیزاده با اشاره به برگزاری  انتخابات دهمین دوره شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان بیان کرد: انتخابات شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان در پردیس دانشگاه فنی فومن دانشگاه تهران برگزار و اعضا شورای تبیین انتخاب و سپس بنده به عنوان دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان انتخاب شدم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه