معاون سیاست‌ورزی بسیج دانشجویی گیلان مطرح کرد:

برگزاری طرح تابستانه تبیین توسط بسیج دانشجویی گیلان

معاون سیاست‌ورزی بسیج دانشجویی گیلان با اشاره به روند فعالیت‌های تابستانه در حوزه سیاسی و تبیین این سازمان، گفت: راهبردهای کلان مجموعه سازمان بسیج دانشجویی باتوجه‌به اقتضائات استانی طرح‌ریزی و روند برنامه‌های تبیین از ابتدای سال تحصیلی جدید از یک برنامه هدفمند برخوردار بوده و این حرکت با برگزاری دوره استانی جهاد تبیین شهید دیالمه آغاز شد.

برگزاری طرح تابستانه تبیین توسط بسیج دانشجویی گیلان

به گزارش هشت‌دی، سید محمد جعفری در گفتگو با خبرنگاران روند فعالیت‌های تابستانه در حوزه سیاسی و تبیین این سازمان را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی گیلان در سطوح مختلف راهبردی، عملیاتی و تاکتیکی درحال طرح‌ریزی و برنامه‌ریزی است، افزود: طبیعتاً راهبردهای کلان مجموعه سازمان بسیج باتوجه‌به اقتضائات استانی طرح‌ریزی و روند برنامه‌های تبیین از ابتدای سال تحصیلی جدید از یک برنامه هدفمند برخوردار و این حرکت با برگزاری دوره استانی جهاد تبیین شهید دیالمه از اواسط تیرماه آغاز شد.

معاون سیاست‌ورزی بسیج دانشجویی گیلان تصریح کرد: با حضور اساتید مطرح کشوری و روند برگزاری دوره اولین گام در طرح تبیین سال تحصیلی جدید با موفقیت سپری شد. همچنین طرح تابستانه تبیین با برگزاری سه کارگاه فن بیان و سخنوری، کارگاه آموزشی بین‌المللی شو و کارگاه آموزشی نشریات دانشجویی درحال برگزاری است و مجموعاً ۱۲۰ دانشجو در  بستر فعالیت‌های آموزشی و تبیینی حضور دارند‌.

جعفری بیان کرد: طرح‌ریزی متفاوتی در طرح پاییزه تبیین درحال نهایی‌شدن است که از اواسط شهریورماه و پس از ایام اربعین رونمایی خواهد شد.

این مسئول در پایان سطح اجرایی فعالیت‌ها را عنوان و خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی استان گیلان در ایام تابستان فعالیت‌ها و نشست‌های حضوری و مجازی تبیینی را برگزار و آمادگی خوبی برای یک فعالیت تشکیلاتی منسجم از سال تحصیلی جدید ایجاد خواهد شد. کنش‌های سیاسی، ایجاد و توانمندسازی هسته‌های بین‌الملل دانشجویی، انتشار نشریات دانشجویی، برگزاری همایش‌ها و نشست‌های تبیینی‌، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و لیگ مناظرات دانشجویی، دوره‌های جهاد تبیین دانشگاهی و … از عمده فعالیت‌های سال آینده خواهد بود و به‌تناوب رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه