بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گیلان در پی حادثه تروریستی شاهچراغ

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان در پی حادثه تروریستی اخیر در آستان مقدس حضرت احمد بن موسی (ع) شاهچراغ بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گیلان در پی حادثه تروریستی شاهچراغ

به گزارش هشت‌دی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان در پی حادثه تروریستی اخیر در آستان مقدس حضرت احمد بن موسی (ع) شاهچراغ بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه‌ آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ «آل عمران ۱۶۹ »

بار دیگر دست جنایتکار استکبار جهانی توسط جریان خود ساخته اهریمنان زمان پدیدار گشت و در اقدامی شوم و ناجوانمردانه موجب به شهادت و جراحت تعدادی از هموطنان مظلوم و غیور ایران اسلامی گشت. حمله وحشیانه گروه‌ تروریستی داعش به حرم حضرت احمد بن موسی شاهچراغ حرم پنجم اهل بیت نشان‌دهنده خوی وحشی این جر ی ان تکفیری است که در سال های گذشته خون انسان‌ های بی‌گناه، زن ان و کودکان را شمرده و استکبار جهانی با تقویت و حمایت از آنان ضمن ایجاد اختلاف مذهبی در بین مسلمانان، چهره اسلام عزیز را در جهان به عنوان دینی خشن و غیر انسانی معرفی نماید تا بلکه از گرایش روز افزون به دین مبین اسلام کاسته شود.

تلاش امروز دشمنان از سال‌های اولیه انقلاب تا کنون چیزی جز ایجاد ناامنی در کشور ، هدایت عوامل استکبار جهانی در داخل و تبلیغات جریان رسانه‌ای دشمن جهت التهاب در فضای اجتماعی کشور نبوده تا به نوعی شکست‌های پی در پی خود در مواجهه با جریان اصیل النقلاب و جبهه مقاومت را جبران کند.

تشکل بسیج دانشجویی استان گیلان ضمن محکوم کردن جنایات جریان تکفیری در حمله به زائران ، خادمان و مجاوران آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) به کشورهای دخیل در این جنایت وحشیانه هشدار می‌دهد که در صورت ادامه حمایت از داعش و تلاش در جهت نا امن کردن ایران برخورد ایران قوی و شدید خواهد بود.

در پایان برای شهدای این حادثه ناجوانمردانه آرزوی غفران الهی داشته و به بازماندگان و امت شهید پرور شیراز و به همه ملت ایران تسلیت عرض می‌نماییم.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه