محدودیت‌ ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در رشت

رئیس پلیس راهور گیلان گفت:برای تسهیل تردد شهروندان و هیئت‌های عزاداری در مسیرها منتهی به میدان شهدای ذهاب، دانای علی، حرم خواهر امام (ع) و گلزار شهدا محدودیت ترافیکی عبور خودروها در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اعمال می‌شود.

محدودیت‌ ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در رشت

به گزارش ۸دی،سرهنگ امیر طالبی ظهر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران با تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای این ایام اظهار کرد: پلیس راهور گیلان با تمام توان در راستای تسهیل در عبور و مرور عزاداران حسینی تلاش می‌کند.

وی در ادامه به تشریح تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی برای ایام تاسوعا و عاشورای حسینی پرداخت و افزود: برای تسهیل تردد شهروندان و هیئت‌های عزاداری در مسیرها منتهی به میدان شهدای ذهاب، دانای علی، حرم خواهر امام (ع) و گلزار شهدا محدودیت ترافیکی عبور خودروها در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهور گیلان تصریح کرد: محدودیت ترافیکی شهر رشت در شب‌های تاسوعا و روز عاشورا در مسیرهای پل آزادگان – میدان آزادگان به سمت خیابان طالقانی (دانای علی)، خیابان شهریاران، پارک مفاخر به سمت طالقانی، بلوار حبیب‌زاده (ضیابری) به سمت خیابان طالقانی اعمال می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه