صدور بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت ۱۲ مرداد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت ۱۲ مرداد، سالروز تأسیس این نهاد انقلابی و مردمی بیانیه‌ای صادر کرد.

صدور بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت ۱۲ مرداد

به گزارش ۸دی،بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت فرارسیدن دوازدهم مرداد (سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی) به شرح زیر منتشر شد.

دوازدهم مرداد سالروز تاسیس نهاد انقلابی و مردمی «شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی» است که در سال ۱۳۵۹ به پیشنهاد جمعی از شخصیت‌های برجسته فرهنگی و سیاسی و موافقت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمت ‌الله علیه) با هدف تعظیم شعائر اسلامی، تبیین اندیشه‌های انقلابی، سازماندهی حرکت‌های مردمی در مواجهه با چالش‌ها و رخدادهای پیش‌رو و همچنین زنده‌نگهداشتن ایام‌الله و بزرگداشت مناسبت‌های انقلاب اسلامی و برگزاری مراسم رسمی و عمومی تاسیس شد. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول عمر ۴۲ ساله خود با پیروی از منویات امامین انقلاب اسلامی، درک صحیح شرایط و لحظه‌شناسی توانسته است زمینه حضور آگاهانه، پرشور و گسترده آحاد مردم را در صحنه‌های تعیین‌کننده انقلاب اسلامی فراهم آورد و با ایجاد هماهنگی مناسب بین دستگاه‌های اجرایی، نهادهای فرهنگی و سازمان‌های مردم نهاد، گام‌های بزرگی را در مسیر پاسداشت ایام‌الله انقلاب اسلامی و برگزاری باشکوه مراسم ملی و مذهبی و در نتیجه اعتلای انقلاب اسلامی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بردارد.

تلاش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول سال‌های گذشته خدمتگزاری بی‌منت و بدون ادعا به عنوان سربازان عرصه پاسداشت مناسبت‌ها در مسیر حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی این عطیه الهی و یادگار معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (رحمت الله علیه) و پاسداری از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است. این نهاد مولود انقلاب در راه مقابله با تهاجم فرهنگی استکبار جهانی به ویژه شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار و نظام صهیونیسم بین‌الملل از هیچ کوششی دریغ نورزیده و با بکارگیری نیروهای متعهد و متخصص، رصد اطلاعات و اخبار، تحلیل وقایع و رخدادها و در نهایت آگاهی دادن و بصیرت بخشی به اقشار مختلف جامعه توانسته است به نحو مطلوب و شایسته‌ای در خنثی‌سازی دسیسه‌ها و فتنه‌های دشمنان اسلام و نظام نقش‌آفرین باشد. این نهاد انقلابی به‌عنوان تریبون رسمی نظام اسلامی و ملت مبارز ایران، در مقاطع مختلف مواضع صریح و شفاف نظام و ملت مسلمان ایران را نسبت به حمایت از مظلومان و ستم‌دیدگان جهان و محکومیت سیاست‌های ظالمانه و شیطانی استکبار جهانی، قاطعانه و به موقع اعلام نموده و به گوش جهانیان رسانده است.

بی‌شک سرمایه اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پس از ۴۲ سال خدمتگزاری، خشنودی و رضایت ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و اعتماد واثق ملت شریف ایران به این نهاد انقلابی است. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به پشتوانه این تایید و اعتماد توانسته است از آزمون تهدیدها و فتنه‌های مختلف سربلند و پیروز بیرون آمده و با اقناع افکار عمومی و حضور با شکوه مردم، زمینه خلق حماسه‌های بی‌شماری را فراهم نماید. اکنون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیانیه گام دوم انقلاب را نصب العین خود قرار داده و همه توان و همت خود را برای تحقق ایجاد تمدن نوین اسلامی و ظهور آخرین ذخیره الهی حضرت بقیه الله العظم امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به کار گرفته است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام)، فرصت فرارسیدن دوازدهم مرداد (سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی) را مغتنم شمرده و مراتب تقدیر و تشکر خود را از همه دست‌اندرکاران برگزاری مراسم ملی، انقلابی و مذهبی و همچنین گیلانیان غیور و حماسه‌ساز صحنه‌های انقلاب اسلامی به‌عمل آورده و از درگاه حضرت حق تعالی، توفیق و سربلندی خدمتگزاران راستین نظام مقدس جمهوری اسلامی و عزت و آسایش مردم شریف ایران عزیز را مسئلت می‌نماید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه