وزیر کشور: اقدامات خوبی در حوزه مدیریت پسماند استان گیلان انجام شده است

وزیر کشور با اشاره به عملکرد استان گیلان در حوزه مقابله با معضل پسماند گفت: معضل پسماند در گیلان یک مشکل طولانی مدت بوده و در سال‌های گذشته به آن توجه نشده اما وزارت کشور به تعهداتی همچون راه افتادن بخش‌های کمپوست پسماند سراوان، جداسازی زباله و دفن بهداشتی در مکانی دیگر و پوشیده شدن پسماند‌های موجود در سراوان و سپس کاشت نهال در سراوان پایبند است.

وزیر کشور: اقدامات خوبی در حوزه مدیریت پسماند استان گیلان انجام شده است

به گزارش ۸دی، وزیر کشور عصر امروز در نخستین برنامه از سفر به گیلان با همراهی عباسی استاندار، معاونان وزارت کشور و جمعی از مسئولان استانی از ساحل مروارید خزر در رشت بازدید کرد.

وی در حاشیه بازدید از ساحل مروارید رشت و در جمع خبرنگاران با اشاره به هدف خود از سفر به استان گیلان اظهار کرد: یکی از اهداف سفر به استان گیلان بازدید از سواحل این استان و پیگیری و شناسایی مهم‌ترین مشکلات این استان در حوزه‌های مختلف است.

احمد وحیدی با تأکید بر لزوم فراهم آوری شرایط برای استفاده حداکثری از سواحل برای مردم استان‌های شمالی گفت: بعد از آزادسازی سواحل به نفع مردم باید شرایط لازم از جمله ایجاد امکانات رفاهی، تفریحی و همچنین طرح‌های سالم‌سازی را در دریا فراهم کرد تا مردم از نعمت دریا نهایت بهره را ببرند.

این مقام مسئول با اشاره به عملکرد مناسب استان گیلان در حوزه مقابله با معضل پسماند بیان کرد: معضل پسماند در استان گیلان یک مشکل طولانی مدت بوده و در سال‌های گذشته به آن توجه نشده ولی بنا بر استناد سرکشی گروه‌های مختلف از کشور، اقدامات خوبی از طرف استانداری و مدیریت شهری در چند ماه اخیر صورت گرفته است. وزارت کشور به تعهداتی همچون راه افتادن بخش‌های کمپوست پسماند سراوان، جداسازی زباله و دفن بهداشتی در مکانی دیگر و پوشیده شدن پسماند‌های موجود در سراوان و سپس کاشت نهال در سراوان پایبند است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه