نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی:

مصوبات دولت در خصوص زباله‌های سراوان عملیاتی نشده است

 نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مصوبات دولت در خصوص زباله‌های سراوان عملیاتی نشده است، گفت: به اعتقاد بنده در خصوص سروسامان دادن زباله‌های سراوان وزیر کشور تعلل می‌کند.

مصوبات دولت در خصوص زباله‌های سراوان عملیاتی نشده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» جبار کوچکی‌نژاد در گفتگویی در مورد آخرین وضعیت زباله‌های سراوان گفت: با تصمیماتی که دولت گرفته و اقداماتی که مسئولان استانی انجام می‌دهند زباله‌های سراوان سروسامان نخواهد گرفت؛ ما ناچار هستیم محل دفن زباله‌ها را منطقه‌ای دیگر در نظر بگیریم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت و مسئولان استانی جرئت و اراده این را ندارند که تصمیمات اتخاذ شده در حوزه سروسامان دادن زباله‌های سراوان را به سرانجام برسانند، افزود: مصوبات دولت در خصوص زباله‌های سراوان عملیاتی نشده است، به اعتقاد بنده در خصوص سروسامان دادن زباله‌های سراوان وزیر کشور تعلل می‌کند؛ تمام مسئولان استانی باید نسبت به این مهم اقداماتی داشته باشند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حق مردم سراوان است که از آب، خاک و هوای پاکیزه بهره‌مند شوند، اظهار داشت: امروز بسیاری از مردم به‌واسطه زباله‌هایی که وعده سروسامان دادن آن به امروزوفردا موکول شده است با انواع بیماری‌ها از جمله سرطان دست‌به‌گریبان هستند.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در مورد اختصاص ردیف اختصاصی خاص در مورد سروسامان دادن زباله‌های ۴۰ساله سراوان، گفت: تا زمانی مکان حمل زباله‌ها مشخص باشد بودجه پاسخگو نیست، در بحث آلایندگی ردیفی برای سروسامان دادن پسماندها در نظر گرفته شده است؛ ولی اعتقاد دارم اراده‌ای وجود ندارد که این مسئله حل شود.
انتهای خبر/

منبع: خانه ملت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه