مدیرکل حفظ نشر و ارزش‌های دفاع مقدس گیلان:

بهترین سوژه‌های هنری از موضوع دفاع مقدس بیرون می‌آید/ فقدان تولیدات رسانه‌ای در رابطه با شهیدان انصاری و نورانی

“حسن حبیبی” مدیرکل حفظ نشر و ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به سوژه‌های فرهنگی در خصوص شهدای استان، گفت: بهترین سوژه‌های هنری از دل دوران دفاع مقدس بیرون می‌آید که نمونه بارز آن فیلم موقعیت مهدی و تولیدات رسانه‌ای میرزا کوجک‌خان جنگلی می‌باشد.

بهترین سوژه‌های هنری از موضوع دفاع مقدس بیرون می‌آید/ فقدان تولیدات رسانه‌ای در رابطه با شهیدان انصاری و نورانی

به گزارش هشت دی، سرهنگ حسن حبیبی ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت شهیدان نورانی، انصاری و ۲۵۷ شهید کارمند استان گیلان در سالن اجتماعات بسیج اقشار با بیان اینکه شهدا نقش مهمی در افزایش روحیه معنوی مردم در عرصه‌های مختلف دارند، اظهار کرد: شهدا با خون پاک خود باعث سربلندی و ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی شده و در برهه‌های حساس همچنان به فریاد این نظام مقدس رسیدند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به سوژه‌های فرهنگی در خصوص شهدای گیلان گفت: بهترین سوژه‌های هنری از دل دوران دفاع مقدس بیرون می‌آید که نمونه بارز آن فیلم موقعیت مهدی و تولیدات رسانه‌ای میرزا کوجک‌خان جنگلی می‌باشد.

مدیرکل حفظ نشر و ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان نقش تولیدات رسانه‌ای در بررسی و معرفی ابعاد شخصیتی شهیدان نورانی و انصاری را بسیار موثر دانست و بیان کرد: فقدان تولیدات رسانه‌ای در خصوص شهیدان انصاری و نورانی در گیلان حس می‌شود به‌این دلیل باید با تولیدات رسانه‌ای ویژگی و ابعاد شخصیتی در عرصه‌های مدیریتی، مردمی بودن را بازگو کنیم‌ زیرا دشمن هدفش کمرنگ جلوه دادن نقش شهدا در کشور است‌.

حبیبی با اشاره به برنامه‌های استکبار به منظور هدف قرار دادن کارمندان کارآمد در جمهوری اسلامی تصریح کرد: کارمندان کارآمد هدف اصلی دشمن در جنگ ترکیبی و نرم هستند، به گونه‌ای که استکبار به طرق مختلف سعی در ترور شخصیتی و معنوی چهره‌های شاخص جمهوری اسلامی را دارند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه کارمندان دولت یکی از زحمتکش‌ترین اقشار در جامعه هستند، اظهار کرد: کارمندان در جمهوری اسلامی به طور شبانه‌روزی در حال تلاش برای افزایش امید در جامعه و همچنین تقویت کارآیی این نظام مقدس می‌باشند ولی همواره مورد شدیدترین هجمه‌های استکبار در فضای مجازی قرار می‌گیرند.

محمدرضا داوطلب با اشاره به افزایش حملات به کارمندان دولت با رویکر آمدن دولت آیت‌الله رئیسی توسط رسانه‌های معاند گفت: امروز هجمه دشمن کارکنان دولت است که با روی کار آمدن دولت مردمی این حملات شدت گرفته است.

وی استان گیلان را یکی از ولایت‌مدارترین استان‌های کشور دانست و بیان کرد: اولین شهید استاندار کشور و وجود پنج شهید حادثه شهدای هفتم تیر نشانه‌های ولایتمداری مردم این استان است لذا به در راستای پاسداشت مقام شامخ شهدا، مراسم شهدای هفتم تیر و شهیدان نورانی و انصاری با حضور یکی از مسوولان عالی رتبه کشور برگزار می‌شود

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با تاکید بر اینکه تراز استان گیلان در برگزاری یادواره‌های مختلف شهدا بسیار زیاد است، گفت: تولید محتوای فرهنگی در فضای مجازی می‌تواند به معرفی شهیدان انصاری و نورانی بسیار کمک کند لذا باید تولیدات رسانه‌ای و سوژه‌های مناسب فکری در فضای مجازی داشته باشیم.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه