احمدی سنگری در گفتگو با ۸دی مطرح کرد:

تفکیک و تعامل قوا سبب بهبود وضعیت کشور می شود/ معرفی جهت دار در عزل و نصب ها به جامعه آسیب می زند

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه معرفی جهت دار در عزل و نصب ها به جامعه آسیب می زند، گفت: برخی بلندگوها فقط به بخش اول سخنان رهبر معظم انقلاب پرداختند این در حالی است که رهبری در بخش دوم سخنان شان اعلام کردند که مسئولین از نظر مشورتی نمایندگان بهره ببرند زیرا نماینده متعلق به شهر خود است و شناخت کافی از افراد و ظرفیت های شهر دارد لذا هردو وجه باید مدنظر قرار بگیرد.

تفکیک و تعامل قوا سبب بهبود وضعیت کشور می شود/  معرفی جهت دار در عزل و نصب ها به جامعه آسیب می زند

“محمدرضا احمدی سنگری” نماینده رشت و خمام در گفتگو با خبرنگار هشت دی در رابطه با بیانات رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس، اظهار کرد: رهبر انقلاب یک بار دیگر بر عدم دخالت نمایندگان در انتصابات تاکید کردند اما برخی بلندگوها فقط به بخش اول سخنان رهبر معظم انقلاب پرداختند این در حالی است که رهبری در بخش دوم سخنان شان اعلام کردند که مسئولین از نظر مشورتی نمایندگان بهره ببرند زیرا نماینده متعلق به شهر خود است و شناخت کافی از افراد و ظرفیت های شهر دارد لذا هردو وجه باید مدنظر قرار بگیرد.

وی به گفته رهبر انقلاب در این رابطه اشاره کرد و گفت: اگر نمایندگان در انتصابات دخالت نکنند می توانند وزیر و سایر مسئولین را در صورت عدم انجام وظیفه بازخواست کنند و اگر نماینده ای مسئولی را منصوب کند دیگر نمی تواند مافوق را بازخواست کند.

نماینده مردم رشت و خمام تصریح کرد: این موضوع نباید مورد سوءاستفاده برخی مسئولین قرار بگیرد و بی ثباتی در جامعه را به ارمغان بیاورد.

احمدی سنگری با بیان اینکه نمایندگان برای مشورت در امورات بهترین منبع می توانند باشند، گفت: در نهایت تصمیم گیری در انتصابات با مسئولان اجرایی است.

وی ادامه داد: اگر با توجه به شناخت نمایندگان مشورت صورت بگیرد و افراد انقلابی، پاک دست و فساد ستیز معرفی شود ما موفق خواهیم بود اما اگر جهت دار افرادی را عزل و نصب کنند حتما جامعه آسیب خواهد دید.

احمدی سنگری تصریح کرد: مسئول اجرایی استان باید بتواند کار خود را انجام دهد اگر جایی خطا رفت هم نماینده می تواند نظارت کند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به اهمیت “تفکیک قوا” گفت: باید هرکس وظیفه خودش را انجام دهد و همگی باید برای رفاه و معیشت مردم تلاش کنیم، اینطور هم نباشد که در کار هم دخالت کنند و هر قوه باید کار خودش را انجام دهد در واقع اگر تفکیک قوا انجام بگیرد وضعیت بهتر خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
عسگری
بر خلاف فرمایش رهبری فقط به مصاحبه های و صحبت های قبلی این آقا نگاه کنید مشخصه دنبال دخالت در عزل و نصب هاست یعنی انقلابی و پاکدست رو فقط ایشون میشناسه فقط اعضای ستاد ایشون انقلابی هستن!
در حاشیه