سردار عبدالله‌پور: هنرمندان بسیجی در زمینه ترویج فرهنگ ملی و اسلامی بکوشند

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به کار ارزشمند بسیج هنرمندان در اجرای سرود “آقای خوبی ها” و اینکه هنرمندان بسیجی در زمینه ترویج فرهنگ ملی و اسلامی بکوشند، گفت: با توجه به هجوم برق آسای رسانه ای و ارائه داده های غیر فرهنگی در بستر جامعه از سوی دشمن، هر چه قدر اقدامات فرهنگ ساز و ارزشی در کشور تولید شود باز جای کار دارد و کافی نیست.

سردار عبدالله‌پور: هنرمندان بسیجی در زمینه ترویج فرهنگ ملی و اسلامی بکوشند

به گزارش ۸دی، فرمانده سپاه قدس گیلان در حاشیه مراسم اجرای گروه سرود «آقای خوبی ها» و رونمایی از نماهنگ آستان اشرف، اظهار کرد: نگاه ملی و مذهبی به سرود و موسیقی موجب بالندگی و ارتقای آن می شود.

وی با اشاره به ظرفیت های بومی و محلی در بخش سرود، افزود: گیلان سرشار از نواهای و سرودهای سنتی و محلی است و می تواند در این بخش حرفی برای گفتن داشته باشد.

 

سردار محمد عبدالله‌پور با اشاره به کار ارزشمند بسیج هنرمندان در اجرای سرود “آقای خوبی ها”، از این دست کارهای فرهنگی را نیاز مبرم جامعه دانست و بیان کرد: هنرمندان بسیجی در زمینه ترویج فرهنگ ملی و اسلامی بکوشند. با توجه به هجوم برق آسای رسانه ای و ارائه داده های غیر فرهنگی در بستر جامعه از سوی دشمن، هر چه قدر اقدامات فرهنگ ساز و ارزشی در کشور تولید شود باز جای کار دارد و کافی نیست.

وی با تاکید بر بکارگیری جوانان و نوجوانان در کارهای فرهنگی، بیان کرد: نقش آفرینی جوانان و نوجوانان در فعالیت های فرهنگی و مذهبی، ضمن آشنایی آنها با فرهنگ ایرانی و اسلامی، موجب نهادینه شدن فرهنگ های ارزش محور در این گروه سنی می شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان از آمادگی بسیج برای اقدامات فرهنگ ساز و مذهبی خبر داد و اضافه کرد: فعالیت اصلی سپاه و بسیج روی محور فرهنگی و اعتقادی استوار است و نسبت به این موضوع تاکید ویژه داریم. بسیج و سپاه در کشور و استان اقدامات فرهنگی ارزش محور زیادی صورت دادند، زیربنای توسعه و تعالی یک کشور در دو مولفه اقتصادی و فرهنگی خلاصه می شود که بسیج و سپاه روی هر دو مقوله برنامه دارد.

عبدالله‌پور با اشاره به نقش آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش، تاکید کرد: برای حرکت های جریان ساز، فرهنگی و تربیتی باید از سنین پایه آموزشی شروع کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه