دیدار فرماندار رشت با خانواده شهید مدافع حرم “طاهری‌نیا”

فرماندار رشت با حضور در منزل شهید مدافع حرم “سجاد طاهری‌نیا”، فرا رسیدن سال جدید را به خانواده آن شهید گرانقدر تبریک گفت.

دیدار فرماندار رشت با خانواده شهید مدافع حرم “طاهری‌نیا”

به گزارش ۸دی، حمیدرضا امام پناهی با همراهی محمدرضا احمدی‌سنگری نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی و سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری با خانواده شهید مدافع حرم “سجاد طاهری نیا” دیدار و فرا رسیدن سال جدید را به آنان و تمامی خانواده‌های شهدای والامقام انقلاب اسلامی تبریک گفت.

فرماندار رشت با اشاره به کار بزرگ شهدای مدافع حرم در دفاع از حرم اهل بیت(علیهم السلام)، اظهار کرد: شهدای والامقام مدافع حرم هم مظلومانه به شهادت رسیدند و هم پس از شهادت مظلوم واقع شده اند و جایگاهشان آن گونه که باید شناسانده و معرفی نشده است. بر خود فرض می‌دانیم تا آنچه که در توان داریم در راه معرفی فداکاری وصف ناشدنی این عزیزان و استمرار مسیر دفاع از مکتب اهل بیت(علیهم السلام) به کار بندیم.

شهید والامقام مدافع حرم سجاد طاهری نیا از جمله مدافعان حرم شجاع خطه دیار میرزا کوچک بود که در تاسوعای ۹۴ در حین انجام مأموریت مستشاری در «حلب» سوریه، شربت شهادت نوشید و نامش در جمع جان باختگان دفاع از اهل بیت رسول الله(ص) جاودان شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه