بازدید چهار ساعته استاندار گیلان از اردوهای جهادی در ویسرود شهرستان شفت

استاندار گیلان امروز از اردوهای جهادی جهادگران در روستای ویسرود شهرستان شفت بازدید و به صورت میدانی مسائل و مشکلات را مورد بررسی قرار داد و با اهالی منطقه نیز گفت و گو کرد.

بازدید چهار ساعته استاندار گیلان از اردوهای جهادی در ویسرود شهرستان شفت

به گزارش ۸دی، استاندار گیلان امروز (دوشنبه) از اردوهای جهادی جهادگران در روستای ویسرود شهرستان شفت بازدید و با حضور در مسجد روستا، به مقام شامخ شهید محمد شکوری از شهدای آرمیده در این مسجد ، ادای احترام و بعد از اقامه نماز جماعت، با جهادگران بسیجی و نیز اهالی منطقه دیدار کرد.

وی در جمع مردم و دانشجویان جهادگر در مسجد حضرت ولیعصر ( عج) ویسرود اظهار کرد: برای اینکه غبار محرومیت را از مناطق مختلف بزداییم، لازمست به روستاها و نیز جاهایی که محروم هستند، سرکشی کنیم و این امر ، یکی از برنامه های منظمی‌ست که پیوسته دنبال کرده و می‌کنم. اینکه امروز جمعی از دانشجویان بسیجی ایام تعطیلات نوروزی خود را به عمران و رفع محرومیت اختصاص داده‌اند، اقدامی ستودنی از نسل جوان و برومند انقلاب است که از تلاش های آنان قدردانی می‌شود‌.

اسدالله عباسی تأکیدات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم مبنی بر بهره‌گیری از نیروهای جوان متعهد و متخصص در اداره امور کشور را یادآور شد و گفت: دولت سیزدهم در این زمینه برای ارائه خدمت بهتر به مردم اهتمام ویژه ای دارد.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به مشکل گازرسانی این روستا و اقدامات در حال انجام برای رفع سریع آن خاطرنشان کرد: تأکید کرده ام که بعد از اتمام این مهم ، جاده نیز برای تسهیل تردد مردم ترمیم شود.

وی زمینه سازی برای حفظ فرصت های شغلی مردم منطقه که عمدتا دامداری، زنبورداری و شالبافی است، را مورد اشاره قرار داد و افزود: در بازنگری طرح هادی روستایی نیز باید مردم منطقه مورد توجه باشند و در مضیقه قرار نگیرند. در خصوص بحث مستثنیات و اراضی ملی منطقه، جلسه ای برگزار و با در نظر داشتن دغدغه های اهالی و ساکنان، موضوعات بررسی شود.

استاندار گیلان با قدردانی از دانشجویان حاضر در این اردوهای جهادی گفت: مسئولان هم تلاش می‌کنند که با مدیریت جهادی ، خدمت صادقانه به مردم ارائه دهند.

وی پرهیز از بروکراسی های زائد اداری و رسیدگی فوری به مشکلات را از جلوه‌های خدمات جهادی خواند و گفت: اهتمام داریم بر اساس منویات مقام معظم رهبری، تاکیدات رییس جمهوری و سیاست های راهبردی دولت سیزدهم ، بتوانیم غبار محرومیت را از روستاها بزداییم تا به مناطق نمونه گردشگری، کشاورزی و دامداری تبدیل شوند.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین با حضور در روستای مبارک آباد شفت ضمن ادای احترام به مقام شهیدان محمدمهدی راهنما و اسماعیل رجبی ثابت؛ پای درددل اهالی این روستا نشست.

وی در ادامه با حضور در شهرک صنعتی شفت از برخی واحدهای تولیدی آن بازدید کرد و در حاشیه این بازدید گفت: در ادامه جلسات میدانی رفع موانع تولید و اشتغال در سال تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین باید عملیاتی تر و بهینه تر از ظرفیت های تولیدی استان به‌ویژه در منطقه محروم شفت استفاده شود.

عباسی ارتقاء جایگاه شفت و محرومیت‌زدایی از این شهرستان را مورد تأکید قرار داد. در این بازدیدها بهروزی فر نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط نیز حضور داشتند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه