انتصاب “حسن حبیبی” به سمت مدیرکل بنیادحفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان

سردار “بهمن کارگر”، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ستادکل نیروهای مسلح در حکمی سرهنگ پاسدار “حسن حبیبی” را به سمت مدیرکل بنیادحفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس گیلان منصوب کرد.

انتصاب “حسن حبیبی” به سمت مدیرکل بنیادحفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان

به گزارش ۸دی، سردار “بهمن کارگر”، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ستادکل نیروهای مسلح در حکمی سرهنگ پاسدار “حسن حبیبی” را به سمت مدیرکل بنیادحفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس گیلان منصوب کرد.

امیر سرتیپ «نبی سهرابی» امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در سالن الغدیر استانداری گیلان اظهار کرد: اتقلاب اسلامی در تاریخ جهان بی‌نظیر است.

جانشین سازمان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه انقلاب اسلامی با تفکرات امام (ره ) یک انقلاب بی‌بدیل بود که اتفاق افتاد و به ابرقدرت غرب و شرق تاخت افزود: بدین سبب هر ۲ ابر قدرت با حمایت از صدام حسین، جنگ تحمیلی را بر ایران تحمیل کردند.‌

وی تصریح کرد: در دفاع مقدس مردم همه با وحدت پشتیبان امام بودند تا دفاع مقدس را به پیروزی رسانند.

جانشین سازمان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: پیام‌ها و رشادت‌های دفاع مقدس به نسل جدید انتقال یابد.

نبی سهرابی به جانفشانی‌های غیورمردان گیلانی اشاره و خاطرنشان کرد: در منطقه فاو شاهد جانفشانی‌های جوانان گیلانی بودم که در این عملیات اکثرا شهید و جانباز شدند.

وی یا تاکید بر لزوم انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به جوانان ادامه داد: گنجینه‌های دفاع مقدس را استخراج و در قالب گفتمان‌ها عرضه کنیم تا جوانان در زندگی‌شان به عنوان الگو به کار گیرند.

جانشین سازمان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: موزه دفاع مقدس یکی از راهکارهای شناسایی بیشتر نسل جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت است.‌

وی اضافه کرد: با ساخت موزه دفاع مقدس گیلان، شاهد گالری دفاع مقدس در این استان خواهیم بود.‌

نبی سهرابی تصریح کرد: افتخارات دفاع مقدس در حوزه نبردها و ایثارگری‌ها در موزه دفاع مقدس هویدا خواهد بود.

جانشین سازمان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح اظهارکرد: برای حفظ انقلاب و حراست از آن جوانان و نوجوانان را آماده کنید.‌

در پایان این مراسم حکم پایان ماموریت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان به حسین مصطفی پور اهدا و حکم آغاز فعالیت به سرهنگ «حسن حبیبی» اهدا شد.‌

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه