معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح:

نقش آفرینی های شهدا و رزمندگان گیلانی با ابزار هنر به نسل جوان جامعه منتقل شود

سردار سرتیپ «علی عبداللهی» معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه دفاع مقدس مربوط به آحاد مردم است، گفت: نقش آفرینی های شهدا و رزمندگان گیلانی با ابزار هنر به نسل جوان جامعه منتقل شود.

نقش آفرینی های شهدا و رزمندگان گیلانی با ابزار هنر به نسل جوان جامعه منتقل شود

به گزارش هشت دی، سردار سرتیپ «علی عبداللهی» معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه دفاع مقدس مربوط به آحاد مردم است، لذا مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس نیز مربوط به همه مردم است، این مراکز باید نقش آفرینی، فرماندهان، رزمندگان، ایثارگران و شهدای عزیز استان گیلان را هنرمندانه به نسل جوان جامعه انتقال دهد.

عبداللهی اضافه کرد: امیداست بخشی از محتوای مرکز فرهنگی با استفاده از این طرح اجرایی و بخش دیگری را نیز با استفاده از نقش هر استان در دفاع مقدس به زبان هنر و در قالب فن آوری روز در موزه دفاع مقدس به دور از اغراق عملیاتی شود.

هماهنگ‌کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح با تاکید به پیوند دوران دفاع مقدس با محور مقاومت در موزه دفاع مقدس، گفت: در تدوین محتوا از رویدادهای غنی مذهبی مردم گیلان از آل بویه گرفته تا نهضت جنگل و نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و به ویژه دوران سخت دفاع مقدس و پیوند این دوران بامحور مقاومت لحاظ شود.

در ادامه سرهنگ پاسدارحسن حبیبی، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان نیز گزارشی از مراحل ساخت و پیشرفت مرکزفرهنگی گیلان و تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس ارائه داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه