سرپرست فرمانداری رشت مطرح کرد:

لزوم بهره مندی از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و فنی مهندسی در جهت ایجاد شهر هوشمند

سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر اینکه توسعه در دنیا مبتنی بر دانش است،‌گفت:‌ استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و دانش فنی مهندسان برای توسعه متوازن شهرستان و ایجاد شهر هوشمند در دستور کار مدیران باشد.

لزوم بهره مندی از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و فنی مهندسی در جهت ایجاد شهر هوشمند

به گزارش ۸دی،حمیدرضا امام پناهی در نشست با اعضای هیات مدیره انجمن فنی مهندسی استان، با بیان این که مدیریت شهری به تنهایی نمی تواند معضلات حوزه شهری رفع کند، افزود: اتکا به دانش و مهارت نیروهای جوان و متخصص بویژه استفاده از ظرفیتهای تشکل‌هایی نظیر انجمن فنی مهندسی، می‌تواند در زمینه توسعه و رفع مشکلات موثر باشد.

وی با تاکید بر اینکه توسعه در دنیا مبتنی بر دانش است، گفت: بایستی از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و دانش فنی مهندسان برای توسعه متوازن شهرستان و ایجاد شهر هوشمند استفاده لازم را نمود.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه استفاده از ایده های نخبگان می تواند حل مشکلات را تسریع کند، خاطر نشان کرد:  دانش علمی مهندسان و تشکل های دانش بنیان جوانان با انگیزه استان و شهرستان برای افزایش بهره وری تولید کنندگان و صنایع نیز می تواند راهگشا باشد و مدیران می بایست از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کنند.

رییس انجمن تخصصی صنایع همگن خدمات فنی مهندسی استان گیلان در این نشست ضمن تبریک انتصاب آقای امام پناهی به عنوان فرماندار جدید شهرستان رشت، با اشاره به گستردگی و تنوع تخصصهای موجود در شرکتهای عضو این انجمن گفت: حوزه های فعالیت شرکتهای فنی مهندسی شامل مواردی نظیر مسایل زیست محیطی، فناوری، حقوقی، مشاوره های مدیریتی، آموزشی، پژوهشی، زیرساختها، طراحی و ساخت تجهیزات، تاسیسات، پدافند غیرعامل، ارتباطات و… می باشد.

ثمره شیوعی افزود: یکی از مهمترین برنامه های این انجمن، در کنار ارائه خدمات و مشاوره به بخشهای مختلف، تلاش جهت پرورش نیروهای متخصص و ماهر جهت فعالیت در استان می باشد.

گفتنی است در این نشست، تعدادی از مدیران شرکتهای خدمات فنی مهندسی و اعضای هیات مدیره انجمن استان نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه