آیت الله فلاحتی در دیدار مدیرکل و معاونان بهزیستی گیلان:

شیوه‌های جدید در رساندن پیام دین اتخاذ شود/ ضرورت ایجاد نشاط بین معلولان

نماینده ولی فقیه در گیلان ادعیه و ارتباط با منبع وحیانی را دارویی موثر به لحاظ روحی و روانی عنوان کرد و گفت: نشاط در جامعه هدف معلولان حرف نخست را می زند.

شیوه‌های جدید در رساندن پیام دین اتخاذ شود/ ضرورت ایجاد نشاط بین معلولان

به گزارش ۸دی، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار مدیرکل و معاونان بهزیستی استان به مناسبت هفته بهزیستی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها اظهار کرد: کار و خدمت برای نیازمند نه تنها در اسلام بلکه در تمام ادیان سفارش بسیار شده است.

وی به روایتی از امام صادق علیه السلام اشاره کرد و افزود: کسی که قدمی برای یاری دیگران بردارد، مجاهد و رزمنده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه نگه داری جسمی و برطرف کردن معضل شبهه های اعتقادی در خانواده معلولان از وظایف متولیان این عرصه است، تصریح کرد: از حیث روحی و روانی باید برخی مسائل معنوی جامعه معلولان برطرف شود.

آیت الله فلاحتی به اهمیت پاسخ به شبهات در تعالیم اسلام و ائمه علیه السلام اشاره کرد و گفت: می طلبد در رساندن پیام دین، شیوه های جدید اتخاذ شود.

وی با اشاره به نامگذاری “تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها” توسط رهبر معظم انقلاب در سال جاری، بیان کرد: در هر کدام از دستگاه ها رفع ابهام این موضوع حائز اهمیت است ضمن اینکه در برنامه ریزی ها و اجرای امور باید عدالت مد نظرمتولیان باشد زیرا این موضوع در خدمات رسانی و توجه به گروه های هدف اثرگذار است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، تقسیم عدالت و محبت به گروه های هدف معلولان را اثرگذار دانست و خاطرنشان کرد: مراقبت از معلولان جسمی و ذهنی سخت است.

آیت الله فلاحتی، ادعیه و ارتباط با منبع وحیانی را دارویی موثر به لحاظ روحی و روانی ذکر کرد و یادآور شد: نشاط در جامعه هدف معلولان حرف نخست را می زند.

وی با بیان اینکه اشتغالزایی معلولان باید مد نظر متولیان مربوطه باشد، اظهار کرد: بهزیستی باید با تمام دستگاه ها ارتباط داشته باشد زیرا جامعه هدف این سازمان با دستگاه های مختلف در ارتباط هستند.

امام جمعه رشت حراست از جسم و روح جامعه هدف را از وظایف بهزیستی عنوان کرد و افزود: تلاش کنید آلام روحی خانواده معلولان آرامش پیدا کنند و این امر نیازمند تلاش گسترده فرهنگی است.

حسین نحوی نژاد، مدیرکل بهزیستی گیلان نیز در دیدار مذکور به همکاری این سازمان با دستگاه های مختلف در راستای برطرف کردن مشکل معلولان اشاره کرد و گفت: نمایندگان بهزیستی در تمام کمیسیون های شهری رشت حضور دارند و این امر در اجرای برنامه های ما بسیار تاثیرگذار است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه