سردار عبدالله‌پور: کار که برای رضای خدا باشد، دشمن سربازمان می‌شود

فرمانده سپاه استان گیلان در یازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه گیلان گفت: اگر برای خداوند کار کنیم خداوند نیز ما را یاری خواهد کرد تا کاخ دشمن را به تصرف درآوریم تا جایی‌که حتی دشمن، سربازمان خواهد شد.

سردار عبدالله‌پور: کار که برای رضای خدا باشد، دشمن سربازمان می‌شود

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در یازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم حامد کوچک‌زاده و نرجس خانعلی‌زاده نخستین شهید مدافع سلامت کشور اظهار داشت: کار باید برای رضای خدا باشد در این صورت می‌درخشد.

فرمانده سپاه استان گیلان کار خالصانه برای خدا در صحنه‌های‌ مختلف دفاع مقدس را مورد اشاره قرار داد و گفت: ایرانی‌ها در عملیات فتح‌المبین بیش از ۳۰ هزار اسیر از عراق گرفتند که تعدادی از آن‌ها بعدها در رکاب امام(ره) مقابل رژیم بعث‌ ایستادند و به شهادت رسیدند.

عبدالله‌پور با اشاره به اثرات کار با اخلاص خاطرنشان کرد: صحنه‌های عملیات فتح‌المبین در دفاع مقدس نشان‌ می‌دهد که اگر برای خداوند کار کنیم خداوند نیز ما را یاری خواهد کرد تا کاخ دشمن به تصرف درآوریم تا جایی‌که حتی دشمن، سربازمان خواهد شد.

فرمانده سپاه استان گیلان با اشاره به لزوم استمرار کار برای خدا تصریح کرد: برخی افراد در طول انقلاب حضور داشتند اما از مسیر خود منحرف شدند بنابراین مقاومت و استمرار در مسیر حق و کار خالصانه برای خداوند رمز رستگاری و موفقیت است.

عبدالله‌پور با اشاره به ایثارگری‌های شهید مدافع حرم حامد کوچک‌زاده و نرجس خانعلی‌زاده نخستین شهید مدافع سلامت کشور گفت: شهید کوچک‌زاده به ما یاد داد که چطور بدون امکانات می‌شود کار موثر انجام داد و شهید خانعلی‌زاده نیز در روزهایی که همه از حضور در بیمارستان ترس داشتند یک تنه برای درمان بیماران ایستادگی کرد.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه استان گیلان نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات ستودنی پایگا‌ه‌های مقاومت و بسیجیان استان در عرصه مبارزه با کرونا اظهار داشت: تغسیل اموات کرونایی در نخستین ماه‌های شیوع کرونا با وجود تمام سختی‌ها یکی از اقدامات بسیجیان بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه