فرمانده سپاه قدس گیلان:

جوانان در بستر ولایت درس عزت و آزادگی مشق کردند

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه جوانان در بستر ولایت‌مداری و تأسی از گنجینه غنی دفاع مقدس، درس عزت و آزادگی را مشق کردند، گفت: امروز جوانان کشور را به‌سوی قله‌های پیشرفت و تعالی رهنمون می‌سازند.

جوانان در بستر ولایت درس عزت و آزادگی مشق کردند

به گزارش هشت‌دی سردار محمد عبدالله‌پور امروز در همایش جوانان نقش‌آفرین در گام دوم انقلاب شهرستان رشت ضمن تبیین نقش جوانان در مسئولیت‌پذیری و نقش‌آفرینی آنان در حوزه اقتدار، استقلال و پیشرفت کشور اظهار کرد: جایگاه والای ایران اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی و ایستادگی مقابل زیاده‌خواهی‌های دنیای استکبار، مرهون پشتکار و درایت جوانانی گمنام و بی‌ادعا است.

وی با بیان اینکه این جوانان در بستر ولایت‌مداری و تاسی از گنجینه غنی دفاع مقدس، درس عزت و آزادگی را مشق کردند، افزود: امروز جوانان کشور را به‌سوی قله‌های پیشرفت و تعالی رهنمون می‌سازند.

فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: رمز موفقیت رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس به‌ویژه شهدای والامقام عرصه نبرد با دژخیمان حزب بعث را در گمنامی و اخلاص آنان بود.

سردار عبدالله‌پور در پایان خاطرنشان کرد: امروز هم بسیجیان باید با تاسی از سیرهٔ شهدا، به نقش‌آفرینی در عرصه دفاع از آرمان‌های والای انقلاب بپردازند.

لازم به ذکر است در این مراسم از ۵۰ بسیجی برگزیده و پایگاه‌های فعال در برپایی اسوه رشت قدردانی شد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه