طی بیانیه‌ای مطرح شد؛

واکنش اساتید گیلان به تحریم سردار «عبدالله‌پور»

بسیج اساتید استان گیلان در خصوص تحریم سردار عبدالله‌پور توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای نوشت: تحریم مفتضحانه سرداران ایرانی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسیری را در پیش رویشان قرار داده که با این روندهای اشتباه حرکتشان را به سمت سقوط بیش‌ازپیش سرعت می‌بخشد.

واکنش اساتید گیلان به تحریم سردار «عبدالله‌پور»

به گزارش هشت‌دی بسیج اساتید استان گیلان در واکنش به اقدام آمریکا در خصوص تحریم سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای را منتشر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است؛

باسمه‌تعالی

بیانیه بسیج اساتید استان گیلان در پی محکومیت اقدام مفتضحانه جنایت‌کار جهانی (آمریکای منحوس) در خصوص تحریم سرداران ایران اسلامی در سپاه همچنین سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده محترم سپاه قدس گیلان

بسم‌الله الرحمن الرحیم
مَا یَوَدُّ الَّذِینَ کَفَرُوا مِنْ أَهْلِ الْکِتَابِ وَلَا الْمُشْرِکِینَ أَنْ یُنَزَّلَ عَلَیْکُمْ مِنْ خَیْرٍ مِنْ رَبِّکُمْ ۗ وَاللَّهُ یَخْتَصُّ بِرَحْمَتِهِ مَنْ یَشَاءُ ۚ وَاللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیمِ (بقره، ۱۰۵)

کافران اهل کتاب، و (همچنین) مشرکان، دوست ندارند که از سوی خداوند، خیر و برکتی بر شما نازل گردد؛ درحالی‌که خداوند، رحمت خود را به هر کس بخواهد، اختصاص می‌دهد؛ و خداوند، صاحب فضل بزرگ است.

انقلاب اسلامی ایران با تمام شکوه و جلال به‌زعم تحریم‌های بسیار مخرب جهانی، راه پرافتخار خویش را با قدرتی غیرقابل‌تصور برای دشمنان این مرزوبوم می‌پیماید و این پیروزی‌های مقتدرانه را با الگوی اسلامی مقاومت، با دستان پرافتخار خویش به دست آورده است.

دشمنان اسلام و ایران به این سبب هم از آن در هراسند و تمام تلاش خود را در هجمه تمام‌عیار ترکیبی به کار گرفته تا پرچم مقاومت، ساختار و عناصر برپادارنده آن را به خیال باطلشان بر زمین بزنند.

«پیامبر عظیم‌الشأن اسلام محمد مصطفی (ص) در حدیثی شریف فرموده: که خداوند دشمنان شما را از احمق‌ها قرار داده است» ازاین‌رو شاهد آنیم که اقداماتی این‌چنین بلاهت‌آمیز و تحریم مفتضحانه سرداران پرافتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین تحریم سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده محترم سپاه قدس استان گیلان، مسیری را در پیش رویشان قرار داده که با این روندهای اشتباه روزبه‌روز حرکتشان را به سمت سقوط بیش‌ازپیش سرعت می‌بخشد.

سازمان بسیج اساتید استان گیلان و همچنین اساتید بسیجی دانشگاه‌های استان گیلان این اقدام منزجرانه را محکوم و از اقدامات انقلابی سردار محمد عبدالله‌پور حمایت نموده و از ایشان درخواست دارد با قدرتی بیش از گذشته مسیر هویت‌ساز اسلامی خویش را ادامه دهند تا شاهد آن باشیم که با این اقدامات پُر خیر، در آینده‌ای نه‌چندان دور آموزه‌های اسلام ناب محمدی، مرزهای فیزیکی و معنوی سراسر جهان را درنوردد.

والسلام من اتبع الهدی
سازمان بسیج اساتید استان گیلان
۲۷ شهریور ۱۴۰۲

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه