حمایت از کودکان کار در گیلان

به مناسبت هفته کتابخوانی از ۱۷ نفر از کودکان و نوجوانان کار، عضو تیم باشگاهی بچه‌های کتاب استان گیلان تجلیل شد.

حمایت از کودکان کار در گیلان

به گزارش ۸دی،عباس علیزاده، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان به آمادگی برای حمایت از کودکان کار اشاره کرد و گفت: در حوزه تعاون می‌توانیم با برگزاری دوره‌های آموزشی و تسهیلگری در راه اندازی شرکت‌های تعاونی زمینه اشتغال برای خانواده این عزیزان را فراهم کنیم.

او افزود: می‌توان از طریق هماهنگی دستگاه اجرایی صادرکننده مجوز و اعطای تسهیلات ارزان قیمت مشاغل خانگی نیز شغل مورد علاقه آنان را ایجاد کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: می‌توان از ظرفیت‌های آموزشی بهزیستی و فنی و حرفه‌ای استان در امر آموزش و برگزاری دوره‌های مهارت آموزی بهره برد.

عباس علیزاده با بیان اینکه مجموعه ورزشی کارگران رشت به بخش خصوصی واگذار شده افزود: برای ارایه خدمات ورزشی شرایطی فراهم می‌کنیم تا به صورت رایگان یا با تخفیف ویژه، این عزیزان از استخر و زمین ورزشی مجموعه استفاده کنند.

او تصریح کرد: حمایت و ساماندهی کودکان کار صرفا وظیفه دستگاه‌های متولی نیست و باید همه مسئولان بر اساس وظیفه انسانی از این قشر حمایت کنند.

در این مراسم از نفر برتر کشور در رشته ورزشی کینگ بوکسینگ و همچنین از مقام برتر پنجمین دوره مسابقه باشگاه‌های کتابخوانی کشور که با ۲۷ هزار نفر برگزار شد، توسط مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تجلیل شد.

همچنین به مناسبت هفته کتابخوانی از ۱۷ نفر از کودکان و نوجوانان کار، عضو تیم باشگاهی بچه‌های کتاب استان گیلان تجلیل شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه