مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در گفتگو با «هشت‌دی» مطرح کرد:

«فجرانه»؛ طرحی برای حمایت از سفره معیشت خانوار

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی به مدت ۳ ماه، گفت: این طرح از دهه فجر آغاز شده و تا اردیبهشت‌ماه برای هفت دهک اول درآمدی ادامه دارد.

«فجرانه»؛ طرحی برای حمایت از سفره معیشت خانوار

 سیاوش آقاجانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیل «هشت‌دی» با اشاره به اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی به مدت ۳ ماه، اظهار کرد: این طرح از دهه فجر آغاز شده و تا اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

 وی هدف این طرح را حمایت از سفره معیشت خانوار اعلام کرد و افزود: ۱۱ قلم کالای اصلی طرح کالابرگ الکترونیک مشمول طرح هستند.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان اینکه دولت افزایش قیمتی را که بر اثر تورم اتفاق می‌افتد؛ یعنی مابه‌التفاوت قیمت روز و قیمت ۱۴۰۱ این ۱۱ قلم کالا را پرداخت می‌کند، بیان کرد: این مبلغ برای هر فرد ۲۲۰ هزار تومان است و قیمت کل آن مجموعاً ۷۴۳ هزار تومان می‌باشد.

 آقاجانی تصریح کرد: این ۲۲۰ هزار تومان به کسانی تعلق می‌گیرد که این ۱۱ قلم را به طور کامل خریداری کنند.

۷ دهک اول می‌توانند از طرح فجرانه استفاده کنند

 وی افزود: فروشگاه‌هایی که در طرح کالابرگ الکترونیکی فعال بودند در طرح فجرانه نیز شرکت دارند و اسامی این فروشگاه‌ها از طریق نرم‌افزار شما قابل مشاهده است.

 آقاجانی با اشاره به اینکه ۴۰۰ فروشگاه زنجیره‌ای و ۳ هزار و ۱۰۰ فروشگاه خرد در قالب طرح کالابرگ فعال هستند، عنوان کرد: افراد می‌توانند از طریق سامانه حمایت از دهک خود اطلاع یابند همچنین لازم به ذکر است که هفت دهک اول می‌توانند از این طرح فجرانه استفاده کنند.

 وی با بیان اینکه افراد با نصب نرم‌افزار «شما» افراد می‌توانند از موقعیت فروشگاه‌های مشمول این طرح مطلع شوند، گفت: مردم برای اینکه بدانند مشمول این طرح هستند یا خیر می‌توانند از طریق سامانه حمایت از درگاه پنجره ملی خدمات هوشمند، اطلاعات خود مانند شماره تلفن همراه، کدملی و… را ارائه دهند تا مطلع شوند جز کدام دهک درآمدی هستند.

سوئیچ ۳۶۱ فروشگاه متخلف طرح فجرانه بسته شد

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان اینکه سوئیچ فروشگاه‌های متخلف طرح فجرانه بسته می‌شود، افزود: در همین راستا سوئیچ ۳۶۱ فروشگاه متخلف بسته شد که برخی از آن‌ها که تخلفات کمتری داشتند با تعهدات اخذشده مجدداً وارد اخذ شد.

۱۱ قلم کالای اصلی مشمول طرح کالابرگ الکترونیک

 وی افزود: برای استفاده از این طرح افراد به فروشگاه‌های مدنظر مراجعه کرده و ۱۱ قلم یعنی شیر، ماست، پنیر، حبوبات، ماکارونی، برنج، روغن، قند و شکر، گوشت و مرغ و تخم‌مرغ را خریداری کنند و در صندوق فروشگاه اعلام کنند که می‌خواهند از طرح فجرانه استفاده کنند تا مبلغ تعیین شده به آنها اختصاص یابد.

 با نصب نرم‌افزار شما افراد می‌توانند از موقعیت فروشگاه‌های مشمول این طرح مطلع شوند، گفت: مردم برای اینکه بدانند مشمول این طرح هستند یا خیر می‌توانند از طریق سامانه حمایت از پنجره ملی خدمات هوشمند، اطلاعات خود مانند شماره تلفن همراه، کدملی و… را ارائه دهند تا مطلع شوند جز کدام دهک درآمدی هستند.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
خرما بعد برداشت گرون شد از دو هفته پیش هم بازم گرونتر شد زور آقایون به برنج و چای میرسه فقط ! در آستانه ماه مبارک رمضان چه وضعشه آخه
در حاشیه