مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان:

۹۰ دهستان گیلان تحت پوشش طرح کالابرگ الکترونیک قرار گرفت

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از تحت پوشش‌بودن ۹۰ دهستان استان در طرح کالابرگ الکترونیک خبر داد و گفت: از زمان اجرای این طرح ۲ هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال خرید کالابرگی انجام شده است.

۹۰ دهستان گیلان تحت پوشش طرح کالابرگ الکترونیک قرار گرفت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» سیاوش آقاجانی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه از ۱۱۳ دهستان گیلان ۹۰ مورد تاکنون تحت پوشش طرح کالابرگ الکترونیک قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: در ۲۳ روستای گیلان هنوز این طرح فعال نشده که به‌مرور اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه از زمان اجرای این طرح در بهمن ۱۴۰۱ تاکنون در این استان ۲ هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال خرید کالابرگی انجام شده است، افزود: بیش از هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال آن از اعتبار یارانه‌ای و مابقی نقدی پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه در این استان ۱۱۶ هزار و ۷۳۹ خانوار تحت پوشش این طرح قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: میزان تراکنش انجام شده از زمان اجرای این طرح تاکنون ۳۵۸ هزار و ۴۴۵ مورد بوده است.

آقاجانی تعداد فروشگاه‌های خرد که خدمات موردنیاز را به مردم ارائه می‌کنند ۸۴۷ مورد اعلام کرد و ادامه داد: مردم گیلان می‌توانند با مراجعه به ۴۲۳ فروشگاه زنجیره‌ای استان مایحتاج خود را تهیه کنند.
انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه