عباسی: امانتدار آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و شهدا هستم

استاندار گیلان در دیدار با خانواده شهید املاکی در لنگرود با تاکید بر لزوم الگوبرداری از سیره شهیدان والامقام گفت: امانتدار آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و شهدا هستم و بر اساس آنچه دِین بر گردن ماست، با روحیه جهادی و عملیاتی از مشکلات می‌کاهیم.

عباسی: امانتدار آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و شهدا هستم

به گزارش ۸دی، استاندار گیلان صبح امروز (جمعه) در سفر به شهرستان لنگرود با حضور بر مزار شهید حسین املاکی با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ این سردار همیشه قهرمان در کولاک محله شهرستان لنگرود ادای احترام کرد.

وی همچنین از روند ساخت یادمان شهید املاکی نیز بازدید و با حضور در منزل این سردار قهرمان با خانواده وی دیدار کرد و در حاشیه بازدید از یادمان سردار املاکی گفت: با شهیدان میثاق می‌بندیم و از ایثار آنان الگو می‌گیریم تا راه این عزیزان را ادامه دهیم. با شهیدان عهد می‌بندیم که با پایبندی به ارزش‌های انقلاب و گام نهادن در مسیری که رهبر معظم انقلاب ترسیم نمودند، اجرای سیاست‌های دولت مردمی آیت‌الله رئیسی را در عمل ثابت کنیم. بایستی قدر مردم را بدانیم و با عملکردمان ضمن نجات گیلان از وضعیت کنونی، دشمنان را مأیوس کنیم.

اسدالله عباسی توجه به صنعت و تولید و پیگیری تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را از اولویت‌ها عنوان و بیان کرد: برای رونق اقتصاد کشاورزی، صنایع نو و دانش بنیان و بهبود وضعیت محصولات تولیدی گیلان از جمله چای، برنج و … به تلاش مضاعف نیازمندیم. استاندار گیلان در دیدار با خانواده شهید املاکی نیز خواستار دعای خانواده‌های معظم شهدا برای کسب توفیق در مسئولیت جدید شد.

نماینده عالی دولت در گیلان به جاذبه شهید املاکی برای مردم و مسئولان اشاره کرد و افزود: با خدای خود عهد بستم تا آنچه دِین بر گردن ماست را با روحیه جهادی عملیاتی و از مشکلات بکاهیم. مرد میدان جهاد شهید حاج قاسم سلیمانی و آیت‌الله رئیسی مرد میدان خدمت است و ما امانتدار آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و شهدا هستیم.

سردار شهید حسین املاکی از فرماندهان گیلانی دوران دفاع مقدس بود که نهم فروردین سال ۱۳۶۷ در عملیات والفجر ۱۰ در ارتفاعات بانی بنوک عراق در سن ۲۷ سالگی و در اثر بمباران شیمیایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد. رهبر معظم انقلاب در خصوص شهید املاکی فرمودند؛ شهید املاکی شما، که توی میدان جنگ که شیمیایی زدند و خودش هم آنجا در معرض شیمیایی بود، بسیجی بغل دستش ماسک نداشت، شهید املاکی ماسک خودش را برداشت بست به صورت بسیجی همراهش! قهرمان یعنی این.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه