گاهی کراوات و پاپیون جواب می دهد گاهی چفیه!

“مجید ذاتی” خطاب به استاندار جدید گیلان، نوشت: عزیز برادر حواست به منافق صفتان وچاپلوسان باشد، با تشکیل دولت انقلابی انتظارات از شما بالاست. در زمان تبلیغات انتخابات دیدیم چابلوسانی که با تغییر چهره ستاد ها می‌زدند برای آقای رئیسی! و جالب‌تر اینکه از جمعه ای که کار ما تمام شد، کار این باد به پرچم ها شروع شد، این ها همان هایی هستند که هواشناسی خوبی دارند که گویی گاهی کراوات و پاپیون جواب می دهد گاهی چفیه.

گاهی کراوات و پاپیون جواب می دهد گاهی چفیه!

به گزارش هشت دی، مجید ذاتی مسئول موکب نور زهرا گیلان در مطلبی که درپیج اینستاگرام خود منتشر کرد به بیان موضوعاتی پیرامون استان گیلان در پی انتصاب اسدالله عباسی به عنوان استاندار جدید گیلان، نوشت:

آقای استاندار، سلام علیکم
الحمدالله بعداز چند ماه تبادل نظر در خصوص کرسی استانداری گیلان، جنابعالی انتخاب و معرفی شدید، ضمن تبریک به شما نکاتی را بطور مختصرخدمت شما ومردم شریف استان عرض می کنم، البته بیشتر این مطالب را شخص شما و هم استانی ها از من بهتر می دانید
اما به جهت یادآوری تقدیم میگردد
استان گیلان از قدیم به اولین ها معروف بود
اولین بلدیه، اولین کتابخانه، اولین بانک، اولین مدرسه دخترانه، اولین داروخانه و…….
بعداز انقلاب هم استان گیلان با اعزام صدهزار رزمنده به مناطق جنگی
وبیست دوهزار جانباز
وهشت هزار شهید… از نظرایثارگری جز اولین ها درکشور است،

خاطرات اعزام کامیون های پشتیبانی از جنگ که در کشور نمونه نداشت هنوز در ذهن ماست
این خطه زمانی اولین شهید دفاع مقدس را تقدیم انقلاب کرد که فقط هشت روز ازآغاز جنگ ناجوانمردانه می گذشت.
از نظر آمار باسوادی گیلان با ۹۸درصد با سواد، جز اولین ها در کشور است.
اما چه شده که همین گیلان ما اینگونه پس رفت می کند
۱-از نظر فرزند آوری آخرین استان کشور
۲-از نظرپیری اولین استان کشور
۳-از نظر آمار طلاق اولین ها در کشور
۴-از نظر پرداخت و دریافت رشوه اولین در کشور
۵-از نظر نرخ بیکاری جوانان اولین ها در کشور(نرخ بیکاری جوانان در کشور  ۲۵.۳ درصد است که در گیلان این رقم ۲۹ درصد و بالاترین نرخ بیکاری است)
و….

همه این ها نتیجه عملکرد مدیران نا لایق و سیاسی بر این استان سرسبز است، مدیرانیکه به واسطه حضور در ستادهای انتخاباتی، یا بهتر بگویم میتینگ ها، بر کرسی مدیریت نشستن وجز گند زدن تخصص خاصی نداشته و ندارند، وجالبتر اینک دستگیری در اختشاشات یکی از رزومه آقایان در جذب بود.

اما باهمه این مشکلات و با همین جوانان عاشق آمدیم به میدان، اولین ستاد مردمی گیلان را با دست خالی برای پیروزی جبهه انقلاب راه انداختیم و نتیجه همان شد که می خواستیم.

اما عزیز برادر حواست به منافق صفتان وچاپلوسان باشد، با تشکیل دولت انقلابی انتظارات از شما بالاست، در زمان تبلیغات انتخابات دیدیم چابلوسانی که با تغییر چهره ستاد ها می‌زدند برای آقای رئیسی! و جالب‌تر اینکه از جمعه ای که کار ما تمام شد، کار این باد به پرچم ها شروع شد، این ها همان هایی هستند که هواشناسی خوبی دارند، گاهی کراوات وپاپیون جواب می دهد گاهی چفیه.

جناب آقای عباسی گفتنی ها را گفتیم، اینک شمائید و یک استان تشنه مدیریت صحیح، ما نه به دنبال پست دنیایی هستیم و نه به دنبال منافع آن، لذا تا زمانیکه در خط مستحکم ولایت و انقلاب باشید، در کنارتان هستیم، برای گیلانی آباد وقوی.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه