همرزم شهید زاهدی در گفتگو با «هشت‌دی»:

سردار زاهدی الگوی کامل اخلاق و مهربانی بود

همرزم سردار شهید «محمدرضا زاهدی» با بیان اینکه این سردار شهید سال ۷۰ فرماندهی لشکر ۱۶ قدس گیلان را بر عهده داشت، گفت: او علاوه بر جدیّت در کار، الگوی کامل اخلاق و مهربانی بود و شهادت برازنده‌اش بود.

سردار زاهدی الگوی کامل اخلاق و مهربانی بود

 مجید ذاتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» ضمن تسلیت و تهنیت شهادت سردار «محمدرضا زاهدی» که در حمله عصر امروز رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه به شهادت رسید، اظهار کرد: ایشان از سال ۷۰ در فرماندهی لشکر ۱۶ قدس گیلان حضور داشتند و در طول این مدت در کنار ایشان افتخار همراهی داشتم.

 وی به ویژگی‌های بارز سردار شهید محمدرضا زاهدی اشاره کرد و گفت: ایشان الگوی اخلاق و مهربانی بود و بنده در طول زمانی که در کنار ایشان بودم احساس فرمانده و زیردست نداشتم؛ زیرا این سردار شهید با همه صمیمی و رفیق بود در عین حال در کارش بسیار جدی و پیگیر بود.

همرزم شهید ذاتی تصریح کرد: چه در محل کار و چه در مأموریت‌ها برخوردشان ساده و بی‌آلایش و به‌راستی مقام شهادت برازنده ایشان بود؛ لذا چنین انسان‌هایی الگوی کامل اخلاق هستند.

 ذاتی ادامه داد: با وجود آثار جنگ و جانبازی در وجود ایشان که درد می‌کشیدند؛ اما برخوردشان با همه پدرانه، برادرانه و دوستانه بود.

 وی در پایان با اشاره به پیامدهای اقدامات جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی، خاطرنشان کرد: اسرائیل همانند غریقی است که برای نجات خود به هر چیزی چنگ می‌اندازد و امروز شاهد تسریع وعده صادق رهبر انقلاب در خصوص نابودی این رژیم جعلی هستیم که نفس‌های آخر خود را می‌کشد و جبهه مقاومت به زودی انتقام خون تمامی شهدا را خواهد گرفت.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه