نماینده مردم رشت و خمام در مجلس:

رژیم صهیونیستی در انتظار مجازات سخت باشد

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در پیامی با محکومیت شدید جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری ایران در سوریه، نوشت: به یقین مجازات سختی در انتظار حامیان و بانیان این جنایت است.

رژیم صهیونیستی در انتظار مجازات سخت باشد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» محمدرضا احمدی سنگر نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در پی شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج رحیمی و پنج تن از افسران همراه در جنایت تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق پیامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ(آل عمران ۱۶۹)
ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، شهادت مولای متقیان امام علی علیه السلام به ملت شریف، ولایت مدار و قهرمان ایران تسلیت عرض می نمایم.

شکست‌های جبران ناپذیر رژیم جعلی صهیونیستی در برابر مقاومت فلسطین و ایستادگی مردم مظلوم غزه در مقابل اراده آهنین رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی موجب شد این جنایتکاران طی حمله موشکی با هدف قرار دادن ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، دو تن از سرداران رشید مدافع حرم «سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی» از فرماندهان پیشکسوت و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و چند تن از افسران همراهشان به شهادت برسانند.

ضمن محکومیت شدید جنایت رژیم غاصب صهیونیستی به یقین مجازات سختی در انتظار حامیان و بانیان این جنایت است.

اینجانب شهادت این شهیدان گرانقدر را محضر حضرت بقیه الله العظم (عج)، مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا، فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت، خانواده های معظم این مجاهدان قهرمان، همرزمان آنان و آحاد ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض میکنم و از خداوند متعال همنشینی این شهداء گرامی با مولی الموحدین حضرت علی علیه السلام را در رضوان الهی را مسئلت دارم.

محمدرضا احمدی سنگر
نماینده مردم شریف شهرستانهای رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه